Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Jag har faktiskt ingen aning heller. Men jag vet att jag känner samma sak som ni, jag vill inte ha in nån spelare på korttid som bara bränner av pengarna, pengarna ska gå till något som verkligen kan hjälpa till! Kalus vill ju verkligen spela med DIF, han har ju själv sagt de, men såklart, ingen vill ju spela gratis så det är frågan om hur mycket vi har att erbjuda!
Först när jag läste att Challe och Zabel var ute efter en riktig målskytt var jag tveksam, jag var helt inne på en rejäl och stabil back. Men jag tror faktiskt en riktig målskytt kan vara vad vi behöver. Tror att Huddingekedjan behöver ha in någon där, på Sundbergs bekostnad i nuläget. Tycker ändå framförallt Heinerö men även mini-kruger gjort det bra. Dom skulle må bra av någon med lite mer rutin och kvalité än Sundberg emellan sig
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, håller med. En Jocke mellan dom skulle nog lyfta båda två ett par nivåer.Glory1 skrev:Först när jag läste att Challe och Zabel var ute efter en riktig målskytt var jag tveksam, jag var helt inne på en rejäl och stabil back. Men jag tror faktiskt en riktig målskytt kan vara vad vi behöver. Tror att Huddingekedjan behöver ha in någon där, på Sundbergs bekostnad i nuläget. Tycker ändå framförallt Heinerö men även mini-kruger gjort det bra. Dom skulle må bra av någon med lite mer rutin och kvalité än Sundberg emellan sig
I nuläget känns det som Sundberg får finna sig i att bli utlånad, han har verkligen inte imponerat. Krüger gränsfall. Heinerö gör det riktigt bra.
-
- Säsongskort: Ja
Tycker snarare man skulle låta Sundberg och Heinerö spela än Krüger som varit ruskigt blek hela tiden.Glory1 skrev:Först när jag läste att Challe och Zabel var ute efter en riktig målskytt var jag tveksam, jag var helt inne på en rejäl och stabil back. Men jag tror faktiskt en riktig målskytt kan vara vad vi behöver. Tror att Huddingekedjan behöver ha in någon där, på Sundbergs bekostnad i nuläget. Tycker ändå framförallt Heinerö men även mini-kruger gjort det bra. Dom skulle må bra av någon med lite mer rutin och kvalité än Sundberg emellan sig
25/4-2025
- BaronVonDif
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Endast 8 matcher har han skrivit på för dock.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Om David Printz skrivit på där, då blir det intressant att veta vem Challe har kollat på. Det är väl ganska blekt på backsidan vid den här tiden på året, forwards med för den delen. Sean Sullivan (B) borta från MoDo, någon som har koll? Platsade inte där, men hur skulle han platsa i HA? Alex Leavitt (F) från Oskarshamn, floppade han hos IKO så finns ingen större chans tror jag att Challe kollat honom. Men finns de nånstans man kan läsa om alla som är tillgängliga?
- diftobbe89
Förstår inte hur man kan ha ögonen på en målskytt i första hand, skrämmande nästan. Varför blundar man för att vi behöver förstärka i defensiven?
Framåt har detta laget det mesta som krävs för att gå riktigt långt, och bättre kan det bli om Huddinge lirarna kommer igång, men det blir inget evencemang med denna bakuppställningen, fast man kanske inte ens sikta på att gå upp denna säsongen. Vad vet jag!
Framåt har detta laget det mesta som krävs för att gå riktigt långt, och bättre kan det bli om Huddinge lirarna kommer igång, men det blir inget evencemang med denna bakuppställningen, fast man kanske inte ens sikta på att gå upp denna säsongen. Vad vet jag!
Senast redigerad av diftobbe89 den 2013-10-13 14:59:57, redigerad totalt 2 gång.
Spela fult
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
BaronVonDif skrev:Endast 8 matcher har han skrivit på för dock.
Man blir lätt imponerad Printzen har knappt landa i finland och ännu mindre hunnit skriva på kontraktet. ändå vet folk att det gäller 8 matcher.
när jag söker info från mrmadhawk så hittar jag inget om antal matcher.
- BaronVonDif
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Finns andra källor än Galenhökenjanne08 skrev:BaronVonDif skrev:Endast 8 matcher har han skrivit på för dock.
Man blir lätt imponerad Printzen har knappt landa i finland och ännu mindre hunnit skriva på kontraktet. ändå vet folk att det gäller 8 matcher.
när jag söker info från mrmadhawk så hittar jag inget om antal matcher.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Ros skriver på Twitter att Printz skrivit på för KaIpa och är aktuell för Sverige efter Karjala Tournament.
Hmm.. han kanske redan är klar här i Sverige då?! Eller så har han nåt på gång!
Hmm.. han kanske redan är klar här i Sverige då?! Eller så har han nåt på gång!
Kolla eliteprospects.com sen klickar du in dig på Free Agents.ciirree skrev:Om David Printz skrivit på där, då blir det intressant att veta vem Challe har kollat på. Det är väl ganska blekt på backsidan vid den här tiden på året, forwards med för den delen. Sean Sullivan (B) borta från MoDo, någon som har koll? Platsade inte där, men hur skulle han platsa i HA? Alex Leavitt (F) från Oskarshamn, floppade han hos IKO så finns ingen större chans tror jag att Challe kollat honom. Men finns de nånstans man kan läsa om alla som är tillgängliga?
Då ser du alla kontraktlösa spelare från alla ligor. Om du inte hittar så kan du googla på "eliteprospects free agents" bara.
VI ÄR TILLBAKA!!!
Varför skriver man på för bara 8 matcher?
-
Greger Hansons kontrakt har blivit brutet, dags att plocka tillbaka?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4548
Polare med Guter
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4548
Polare med Guter
För att man behöver matchträning!Isabo skrev:Varför skriver man på för bara 8 matcher?