Landslagshockey
Re: Landslagshockey
Eller varför inte grin-Bert? Han kan stå och böla på presskonferensen om hur han inte gillade att Ryssarna firade så mycket vid avgörandet. Hur det var respektlöst mot den svenska gruvan där han och sina kamrater slitet 360 dagar om året...
Eller varför inte grin-Bert? Han kan stå och böla på presskonferensen om hur han inte gillade att Ryssarna firade så mycket vid avgörandet. Hur det var respektlöst mot den svenska gruvan där han och sina kamrater slitet 360 dagar om året...
Rönnberg ser jag gärna, men han sitter ju på ett långt kontrakt med Frölunda, går väl att bryta men tror inte Frölunda är jättesugna på att bryta det just nu.
Roligaste hade varit Andreas Johansson eller Ulf Samuelsson.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Känns väl som att det är ordentligt krattat för psykfallet Rikard Grönborg.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
-
Mårts kommer sluta efter nästa VM så ni behöver inte oroa er.
Rönnberg kommer aldrig hända, han sitter på ett långt kontrakt som redan nämnts. Fattar inte varför han och Wikegård nämns hela tiden i kommentarsfält när ingendera är aktuella.
Den som är mest trolig är väl nästan Rikard Grönborg, tråkigt för juniorhockeyn i så fall då jag värdesätter JVM högre än VM.
Men till World Cup 2016 så kommer det iaf vara en ny förbundskapten för Tre Kronor.
Rönnberg kommer aldrig hända, han sitter på ett långt kontrakt som redan nämnts. Fattar inte varför han och Wikegård nämns hela tiden i kommentarsfält när ingendera är aktuella.
Den som är mest trolig är väl nästan Rikard Grönborg, tråkigt för juniorhockeyn i så fall då jag värdesätter JVM högre än VM.
Men till World Cup 2016 så kommer det iaf vara en ny förbundskapten för Tre Kronor.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ge mig Grönborg till World Cup. Han har i alla fall koll på nordamerika.Kalliasson skrev:Mårts kommer sluta efter nästa VM så ni behöver inte oroa er.
Expert.
Märkligt att Hultström petas från truppen till VM.
Haft en otroligt stark säsong i Djurgården och har varit riktigt bra i genrepen.
Sen fattar jag inte riktigt hur Mårts tänker angående Jimmie Ericsson och Martin Lundberg? Vad gör dom i VM truppen?
Haft en otroligt stark säsong i Djurgården och har varit riktigt bra i genrepen.
Sen fattar jag inte riktigt hur Mårts tänker angående Jimmie Ericsson och Martin Lundberg? Vad gör dom i VM truppen?
Komiskt att Johan Fransson alltid är med också. Mårts har verkligen vissa favoriter. Jag skulle aldrig välja Fransson före Hultström.ciirree skrev:Märkligt att Hultström petas från truppen till VM.
Anton Lindholm är väl också konstigt att han kom med. Gynge borde väl varit med också?
Håller med. Det är endå ganska sjukt.mb81 skrev:Komiskt att Johan Fransson alltid är med också. Mårts har verkligen vissa favoriter. Jag skulle aldrig välja Fransson före Hultström.ciirree skrev:Märkligt att Hultström petas från truppen till VM.
Anton Lindholm är väl också konstigt att han kom med. Gynge borde väl varit med också?
Form, och hur bra man varit tidigare under säsongen borde vara övervägande.
Johan Fransson är ju smått osannolikt usel.
Victory is sweetest when you've known defeat.
-
-
Nån som ser Franrkike - Finland? Finlands 2-0 mål är en soklar hög klubba i mitt tycke, även experternas, ändå döms det mål. Några andra som sett?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Landslagshockey
Skönt att de Djurgårdare som var med i mårts VM-trupp nästan ända fram till första nedsläpp valde att hoppa av (även fast den officiella förklaringen var att de förlorade sin plats).
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Mårtzzzzz
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan