Fan Wille, det är "tappa tvålen i duschen"-straff på gråmelerad tischa! Enda gången man kommer undan är när man skurar toan eller ligger framför TVn efter en blöt kväll på krogen!
Den enda person som har burit gråmelerat på ett bra sätt är nog en BH-lös Jennifer Aniston... Wille, dina chipstuttar gör sig inte i gråmelerat! (skojar bara) hehe
Edit: Nisse är hemma på helgerna, på permission. Jag trodde han var hemma 100%. Fan så fel jag hade där då. Får mig att undra hur allvarligt det ändå måste ha varit.
KÄMPA NISSE!
Tycker nog att det här var det bästa avsnittet hittills om man tänker till helheten.
Jag har klagat på bla Fomin innan men jag tyckte han skötte sig bra i det här programmet, Fimpen var klockren, Fasth bra även han, Fjäll gillar jag mer och mer hans inställning till Zednik är ju klockren, Wille bra som vanligt!
Fan vad jag älskar Fimpen. Han är helt jävla underbar. Fattar varför han kan reta gallfeber på motståndarna. Bara hans sarkastiska flin räcker för att göra de vansinniga.....
Bästa avsnittet hitills. Även Fast var ok. Ända felet med honom är väl att han är ajk:are.
Wille....så klockren om Fjälls Zedniksåg....Klockren för övrigt också, som vanligt.
Blev lite rörd när Fomin frågade om Nisse. Fast svaret var ju inte så roligt när Fimpen sa han är alla vardagar på sjukhus. Trodde han fick vara hemma lite mer än på helgpermis.
Kan inte ha varit en sådan liten hjärnblödning, som tidigare sa i pressen.
Lider så det gör ont i bröstet på mig, när jag tänker på honom.
För övrigt är 08-hockey ett helt underbart program. Längtar redan vid slutet av varje program till nästa avsnitt. Klart bästa hockeyprogram som någonsin gjorts.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Ja verkligen. Fantastiskt program som verkligen livar upp allt med hockeyn för oss som håller på Djurgården men även ajk. Detta får dom absolut inte lägga ner någonsin.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Amadeus skrev:
Blev lite rörd när Fomin frågade om Nisse. Fast svaret var ju inte så roligt när Fimpen sa han är alla vardagar på sjukhus. Trodde han fick vara hemma lite mer än på helgpermis.
Kan inte ha varit en sådan liten hjärnblödning, som tidigare sa i pressen.
Lider så det gör ont i bröstet på mig, när jag tänker på honom.
Nisse och Robin har gått i samma klass. Så jag kan tänka mig att det som hänt känns hemskt för honom också.
Du fattas mig Nisse. Men sen, för att se det från en liten "positiv" sida, så är ju dessa nyheter ganska gamla. Så det kan ju vara så som Fimpen sa att dem inte har kontakt med honom, och detta var antagligen den senaste dem hörde, på samma sätt som det var det sista VI hörde.
Jag gillar Krüger. Verkligen. Men kunde han lära sig att spela enkelt när det är lämpligt och svårt när det finns läge så skulle han bli SÅ mycket vassare. Tycker det märks att han den här säsongen fått ett större lass att dra på sina axlar... krånglar alltför ofta till det i onödan.
Hittar inte AB´s artikel på nätet men i papperstidningen (iaf Ipad-appen) så skriver dom att det var råttornas läkare, som även är landslagsläkare, som outade att Krügers skada sitter i axeln och att han haft problem med domningar. Kan inte helt sätta fingret på det men jag stör mig som fan på detta. Inte så mycket att han är råttornas läkare också och självklart sprider vidare vad han vet till dom, det är spelets regler och det skulle lika gärna kunna vara tvärtom (även om råttorna inte har några killar i landslaget just nu). Jag tycker dock inte han behöver gå ut med det öppet. När Garpen pratade om skadan så sa han bara kort och gott att det var en överkroppsskada.
crike skrev:Hittar inte AB´s artikel på nätet men i papperstidningen (iaf Ipad-appen) så skriver dom att det var råttornas läkare, som även är landslagsläkare, som outade att Krügers skada sitter i axeln och att han haft problem med domningar. Kan inte helt sätta fingret på det men jag stör mig som fan på detta. Inte så mycket att han är råttornas läkare också och självklart sprider vidare vad han vet till dom, det är spelets regler och det skulle lika gärna kunna vara tvärtom (även om råttorna inte har några killar i landslaget just nu). Jag tycker dock inte han behöver gå ut med det öppet. När Garpen pratade om skadan så sa han bara kort och gott att det var en överkroppsskada.