jaha då kan vi glömma ragge då... Men som sagt vi får hoppas på en annan back, vill se minst två stora namn både på back och forwards sidan till nästa sässong.. Eric Johansson mora är en av många jag gillar, sen var det någon som sa att Edvin Frylen va på gång till oss...
Visst är edvin seg tycker jag också men istället för ragge nu som skrev på för almtuna så måste man hitta någon med typ av samma rutin och Frylen har rutin, kanske inte i lika mycket som ragge men ändå..
Yared Hagos - Ja visst, varför inte?
Mariusz Czerkawski - Kommer inte spela i en DIF tröja någon mer gång, tyvärr.
Mats Trygg - Nej tack, för dålig
Staffan Kronwall - Kommer nog försöka ta en plats i NHL, stannar over there, kan eventuellt bli en "Fernholmare" av detta.
Haha, sorry. jag läste inte högst upp att han va forward, utgick från att han var back när jag läste texten om honom... Håll med om att det var en bra beskrivning av alla de egenskaper en bra back bör ha.....
Jaja, i så fall tycker inte jag han är intressant. Då finns det andra wingar att lägga ner mer krut på att värva.
Det vi kan locka Hagos med är gott om speltid. Vi behöver en 1a center av klass, där skulle Yared kunna lira. Tänk er Ölvestad - Hagos - Hannula. Där börjar vi snacka 1a kedja..
självklart... men för våran del är det slutspelat och en del andra ligor också satt nån måste dom kunna knycka åt sig!..Sissta omgången i finska ligan spelas idag vet inte om dif ledningen har koll på någon där men som sagt den slutar idag...
Vad Djurgården behöver är någon i slag av Wernblom.. Det vill säga en liten (eller jättestor) bråkstake som sätter fart på DIF. Pojkarna hade ju nästan ingen eld i baken alls denna säsong! Boooring!