Den var det!dif rules skrev: http://www.jarnkaminerna.se/sanger/para ... djurgarden
Man tackar, bockar och kommer mer påläst på lördag

Den var det!dif rules skrev: http://www.jarnkaminerna.se/sanger/para ... djurgarden
Jag skulle vilja påstå att vi är många som verkligen hatar AIK på allvar.sensei skrev:Angående nidramsorna. Självklart skall de finnas kvar och utökas, det är ju det som skiljer oss från .. andra lag. Speciellt roliga är enligt mig:
- En annan del av köping
- Håkan Loob
- En jävla massa bönder
- En råtta svart å gul
- Matte Alba har ingen näsa
Ok. Det är ju givetvis ingen som på fullaste allvar hatar någon på grund av dessa egenskaper ovan, eller som tror att Loob spelar i andra laget.
Det har du givetvis rätt i, men hur många i klacken har sett Håkan Loob eller Matte Alba spela ishockey?AMMC skrev:Jag skulle vilja påstå att vi är många som verkligen hatar AIK på allvar.sensei skrev:Angående nidramsorna. Självklart skall de finnas kvar och utökas, det är ju det som skiljer oss från .. andra lag. Speciellt roliga är enligt mig:
- En annan del av köping
- Håkan Loob
- En jävla massa bönder
- En råtta svart å gul
- Matte Alba har ingen näsa
Ok. Det är ju givetvis ingen som på fullaste allvar hatar någon på grund av dessa egenskaper ovan, eller som tror att Loob spelar i andra laget.
Håller med dig fullt ut.poGDI skrev:Klacken tog powernap när djurgården behövde det som mest i dag vafan är det för stil, det är ni som ska dra igång alla på trötta sittplats.. Ni får hata mig hur mycket ni vill jag bryr mig inte men om vi ska kunna med handen på hjärtat säga att vi har Sveriges bästa klack så måste den ljuda även när det går dåligt och laget behöver den som mest. Det är ni som drar igång arenan.. Det lyckades ett par gånger i dag absolut! Men då gick det också bra för laget men i andra så känndes det som om det var tre klackar som körde egna ramsor och lite halhjärtat försökte lyfta vår lag!
Är inte bara jag som är besviken, hörde mycket folk runt mig i dag som sa "Var är klacken vi hade mot Modo?!", "Varför sjunger dem inte?!" (Den sista i förlängningen, gick ni hem?)
Dags och vakna och komma tillbaka starkare än någonsin mot Linköping på tisdag. Gör ni ert jobb så ska jag göra mitt bästa för att få med mig alla trötta kostymare runt mig!
Ja, vad hände? Sitter på "lugna" sittplats så jag har ingen rätt att kritisera, men det var inte samma tryck som under Modo-fighten.alext skrev:Det hände en del grejer idag i klacken som påverkade stämningen markant. Ni som var där såg kanske vad det var.
Ursäkta, men vad snackar du om?4sure skrev:Bautabröl du måste skojja med mig va ?
Väx upp och vänta tills du blir äldre och lär dig ut av andra.
Vi är inga snorungar som sjunger sådana ramsor, pinsamt!
men men, och ta förfan inga ramsor från Premier League, kom på något eget.
var tvungen att skriva det.
ehh har ens "bautabröl" skrivit ett inlägg här?4sure skrev:Bautabröl du måste skojja med mig va ?
Han lämnade väl forumet för länge sen?BIBO skrev:ehh har ens "bautabröl" skrivit ett inlägg här?4sure skrev:Bautabröl du måste skojja med mig va ?