Sant. Ljungh har gjort sitt jobb bra hittills. Han känns mer stabil än förra året. Defensiv back känns mer aktuellt, iaf än sålänge. Men det har ju bara gått 3 matcher iofs.diftobbe89 skrev:Ljungh gör det bra och Johner ska vara på kanten, ser inte vad vi ska ha för nytta av en spelare som Cehlin?robin_dif skrev:Om Cehlin går lite halv knackigt på andra sidan även denna säsongen så kanske vi kan låna hem han till andra delen av säsongen?
Cehlin-Johner-Saviano
Det hade suttit fint.
Ne ge denna gruppen tid och sedan förstärk med en stabil defensiv back så kan detta bli riktigt bra.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Skall vi plocka in något som inte är en backklippa, menar nog jag att det skall vara en offensiv klasscenter som också är duktig på att teka.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sillen klarar vi oss utan. Printz är mer intressant.
http://www.hockeysverige.se/article/147 ... r-vasteras
Brady Leisenring lämnar Västerås.
Intressant för oss?
Intressant för oss?
VI ÄR TILLBAKA!!!
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Mycket svårt att se. Hoppas vi lägger allt krut på Printz eller dylik back.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Synd, han var ju ganska medioker. Hade hellre sett att det var en av årets nyförvärv.robin975 skrev:http://www.hockeysverige.se/article/147 ... r-vasteras
Intressant för oss?
Expert.
Med facit i hand så känns de inte som att vi behöver en forward, känns som att vi har bra kedjor som kommer leverera. Jag tror att Challe behöver kolla på en stabil defensiv back.
Håller med helt och hållet, en defensiv back är väldigt välkommen. Vi har väldigt bra forwards uppsättning på AS nivå.ciirree skrev:Med facit i hand så känns de inte som att vi behöver en forward, känns som att vi har bra kedjor som kommer leverera. Jag tror att Challe behöver kolla på en stabil defensiv back.
- SirDIFalot
En defensiv rutinerad backpjäs som kan vara allt vi hoppades att en hemvändande Timmy skulle vara är ju drömmen...
Expert.
Ja vad hände där egentligen, jag trodde han skulle vara riktigt RIKTIGT bra på AS nivå! Jag hoppas på att Arnesson kan växa till sig till den stabila back vi trodde han skulle vara i år.SirDIFalot skrev:En defensiv rutinerad backpjäs som kan vara allt vi hoppades att en hemvändande Timmy skulle vara är ju drömmen...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vad hände med ryktet om att Arnesson flytt till Nordamerika?
Avskaffa tre mot tre.
Har kollat runt överallt, amerikanska sidor med, men jag hittar iallafall ingenting, jag har ingen aning om vart han fått de tipset ifrån 

Jag tycker man borde få typ två veckors avstängning från forumet när man sprider rykte som visar sig vara falskt.
Indeed. Känns ganska meningslöst att sprida ett sådant rykte. Alla skrev ju att det var falskt och han kunde ju inte säga någon källa så 

- SirDIFalot
Om det är uppenbart att en person hittar på så har det tidigare genom åren stängts av helt. Som han som hittade på något rykte om Ölvestad i somras för att "Få fart i tråden". Arnesson-fallet är inte riktigt samma sak tycker jag.
Expert.