Ne, det skulle väl vara om säsongen är över isåfall. Allt annat än det kommer mörkas.
Skadetråden
- Jim Morrison
Skadetråden
Take it for what it is 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Vem är ”Mackan” och varför får han uppgifter som han basunerar ut på galna amerikaners plattformar…?!
Kan inte saker hållas mer internt tills man officiellt går ut?
Kan inte saker hållas mer internt tills man officiellt går ut?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Jim Morrison
Skadetråden
Sa inte att du skulle ta det som en 100% sanning heller.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Nej, och jag skrev inte att Jim Morrison sa att det var 100% sanning... (Festlig mening

Nej men jag stör mig ganska mycket på att vi har en organisation där mycket sladdras, det är källor hit och informatörer dit.
OM det nu stämmer att "MackanDIF" får information, varför får han det och varför ska han då basunera ut den på twitter?
För att få likes?
Jävla pajasnivå på alltihop...
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Skadetråden
Är ju inte första gången han tar information och basunerar ut på Twitter. Till exempel startelvor från interna forum..DIFLuWi skrev: ↑2025-02-27 11:09:41Nej, och jag skrev inte att Jim Morrison sa att det var 100% sanning... (Festlig mening)
Nej men jag stör mig ganska mycket på att vi har en organisation där mycket sladdras, det är källor hit och informatörer dit.
OM det nu stämmer att "MackanDIF" får information, varför får han det och varför ska han då basunera ut den på twitter?
För att få likes?
It's easier to be an asshole to words than to people
- Jim Morrison
Skadetråden
Visste inte det. Tänkte bara att folk ville ha lite positiva besked

Vi får väl se vad de officiella kanalerna säger. Fast om man ska vara ärlig brukar vi ju inte få något därifrån heller utan snarare från HockeyNews.
Skadetråden
Håller med....DIFLuWi skrev: ↑2025-02-27 11:09:41Nej, och jag skrev inte att Jim Morrison sa att det var 100% sanning... (Festlig mening)
För att få likes?
I dagens samhälle så är det, syns du inte så finns du inte Har man ingen fakta så skapar man den själv
"Det är också möjligt att Djurgården kan överväga att värva nya spelare för att stärka truppen om Klasen är borta en längre tid. Tränaren Robert Kimby har tidigare nämnt att laget har 16 forwards i sin spelartrupp, men att skador har minskat antalet till elva forwards
- Finns det några rykten om potentiella värvningar?
Enligt en artikel från Fotbolltransfers.com, har Djurgården visat intresse för Deniz Hümmet, vars kontrakt med Kalmar FF har gått ut1. Det ryktas också att Jonathan Ring, som nyligen lämnade Jeju United FC, tränar med Djurgården och kan vara en potentiell värvning"
Allt på Internetten är sant!
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Skadetråden
Alltså, det han säger kan vara sant. Bemötte bara DIFLuWis "varför ska han då basunera ut den på twitter?".Jim Morrison skrev: ↑2025-02-27 11:25:17Visste inte det. Tänkte bara att folk ville ha lite positiva besked![]()
Vi får väl se vad de officiella kanalerna säger. Fast om man ska vara ärlig brukar vi ju inte få något därifrån heller utan snarare från HockeyNews.
It's easier to be an asshole to words than to people
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Klasen står över dagens träning men kan troligtvis spela på
Mot Östersund
Obs inte bekräftade uppgifter men ändå rätt trovärdig källa ( enligt mej
Troll gubben )
Nej jag tror vi kan andas ut
Mot Östersund
Obs inte bekräftade uppgifter men ändå rätt trovärdig källa ( enligt mej

Nej jag tror vi kan andas ut
The DIF ONE
-
Skadetråden
Folk skulle bara veta vilka skumma plattformarJim Morrison skrev: ↑2025-02-27 11:25:17Visste inte det. Tänkte bara att folk ville ha lite positiva besked![]()
Man ibland hittar info och hur vanligt DIF spelare
I NHL skriver i olika forum.
Och i stort sätt alla som spelat nått år i US återfinns i Trump Musk vänliga plattformar
Så det är en liten värld där folk med samma Lag och Åsikter hittar varandra

The DIF ONE
Skadetråden
Det är träningsfritt idag. De samlas imorgon igen.... Källa Hockeynews och Patrick Thoresen.
Trollgubben
Skadetråden
-
Skadetråden
Det viktiga var nog att det låter som att Klasen inte är allvarligt skadad
The DIF ONE
-
Skadetråden
Ok
Det vikta var status på Klasse ingen träning och spel i helgen. och inte rästen av laget

The DIF ONE