Hulta, Alsing, Urbom, Tom, JP, Garrison. Resten går spela sig till en plats.Mattias_87 skrev:Oj vad svårt det blir med backparen nu. Vem f*n ska vara sjundeback? Ingen förtjänar att vara där...
Säsongen 18/19
Re: Säsongen 18/19
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Av dom du skrev därPraetori skrev:Hulta, Alsing, Urbom, Tom, JP, Garrison. Resten går spela sig till en plats.Mattias_87 skrev:Oj vad svårt det blir med backparen nu. Vem f*n ska vara sjundeback? Ingen förtjänar att vara där...
tycker jag är dom bästa
men Tror du att Robban insätt att Norell ska vara utanför topp 6
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte riktigt. Oavsett hur bra han är så får han nog ses som sämst på den listan. Står mellan han och Jesper men Norell slarvar något mer.Benjamin L. Willard skrev:Tror verkligen inte man sätter in Norell som 7e back, alldeles för bra för det.DIFtomppa skrev:Hur ställer vi upp med Garrison?
Garrison - Pettersson
Urbom - Hultström
Alsing - Nilsson
Norell
Nåt i den stilen?
Spela fult
Norell kan hamna i NHL så småningom men han får spela sig till istid hos oss i min mening. För många halvdana beslut och lite för många misstag. Han har lätt en kapacitet på absolut högsta SHL-nivå men defensivt tycker jag han har mer att bevisa.BIX skrev:Av dom du skrev därPraetori skrev:Hulta, Alsing, Urbom, Tom, JP, Garrison. Resten går spela sig till en plats.Mattias_87 skrev:Oj vad svårt det blir med backparen nu. Vem f*n ska vara sjundeback? Ingen förtjänar att vara där...
tycker jag är dom bästa
men Tror du att Robban insätt att Norell ska vara utanför topp 6
Nu är Robban och Nyman chefer så möjligen sitter de på massa mer information och statistik och vet att han behöver mer speltid för att bli grym till slutspel. Jag sätter mig inte på så höga hästar att jag säger att de har fel om de lirar Norell istället för någon annan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Urbom - Hultström
Alsing - Nilsson
Garrison - Pettersson
Norell
Dagsform avgör Pettersson vs Norell. Men den senaste formen talar för JP.
Alsing - Nilsson
Garrison - Pettersson
Norell
- Lee Harvey Oswald
För oss vanligt dödliga...som inte ser alla träningar så är ju det där ren logik, dvs, så måste det bli.Manijock skrev:Urbom - Hultström
Alsing - Nilsson
Garrison - Pettersson
Norell
Norell har dock fått en del speltid nu i slutet av jämna matcher, så där ryker ju logiken.
Man slänger alltså in den som chansar mest när det finns mest att förlora, korkat eller rock ́n roll?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
En sak som jag set att Pettersson gör som inte Norell gör
Står upp och skyddar målvakt Pettersson kan va riktigt elak
Står upp och skyddar målvakt Pettersson kan va riktigt elak
"Jason har ännu inte spelat en match för Djurgården och papprerna har inte skrivits under av migrationsverket än, så Garrisons medverkan i helgens matcher, är i dagsläget osäkert."
Hur lång tid ska det ta??
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
7-10 arbetsdagar. Det är standard.ciirree skrev:"Jason har ännu inte spelat en match för Djurgården och papprerna har inte skrivits under av migrationsverket än, så Garrisons medverkan i helgens matcher, är i dagsläget osäkert."
Papper skickades in i onsdags förra veckan, you do the math.
-
Ja vi kan ge halva Syrien o halva Somalia uppehållstillstånd + SocialbidragDonkels-2.0 skrev:Migrationsverket - lika usla som Wollmer
Men en Kanadensale som är rikare än 70% av Svenskar med Arbete och bostad i ordning
Ska fan inte behöva gå i samma längd av granskning
Kan ju omöjligt vara standard då man hoppades att han skulle spela mot Linköping den 12e.-daniel- skrev:7-10 arbetsdagar. Det är standard.ciirree skrev:"Jason har ännu inte spelat en match för Djurgården och papprerna har inte skrivits under av migrationsverket än, så Garrisons medverkan i helgens matcher, är i dagsläget osäkert."
Man hoppades alltså att det skulle ta 2 arbetsdagar. Känns aningen naivt om det brukar ta minst 7

- -daniel-
Det kan tydligen i vissa specialfall ta 5 dagar men förmodligen prioriteras inte en hockeyvärvning, av hyfsat förståeliga skäl. Migrationsverket har nog tillräckligt att göra.ciirree skrev:Kan ju omöjligt vara standard då man hoppades att han skulle spela mot Linköping den 12e.-daniel- skrev:7-10 arbetsdagar. Det är standard.ciirree skrev:"Jason har ännu inte spelat en match för Djurgården och papprerna har inte skrivits under av migrationsverket än, så Garrisons medverkan i helgens matcher, är i dagsläget osäkert."
Man hoppades alltså att det skulle ta 2 arbetsdagar. Känns aningen naivt om det brukar ta minst 7
-
Migrationsverket är ett byråkratiskt fenomen som borde granskas betydligt hårdare för då är jag ganska säker på att marken skulle rämna för ledande personer knutna till den myndigheten
Ceterum censeo Solna esse delendam
- Lee Harvey Oswald
-Åååh Jimmie Jimmie....BIX skrev: Ja vi kan ge halva Syrien o halva Somalia uppehållstillstånd + Socialbidrag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan