Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Re: Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Hahaha så Falk blir säkert kvar. Orkar inte mer.
Djuuuuuuu
Jag tycker det är lite motsägesfullt att vilja behålla Ahlén, men skeppa Falk. Båda spelarna är relativt begränsade hockeyspelare men med ett stort Djurgårdshjärta. Varför fungerar det i ena fallet, men inte andra?
För att det är tydligare när en back gör misstag?#87 skrev:Jag tycker det är lite motsägesfullt att vilja behålla Ahlén, men skeppa Falk. Båda spelarna är relativt begränsade hockeyspelare men med ett stort Djurgårdshjärta. Varför fungerar det i ena fallet, men inte andra?
Sen ser jag ändå gärna att vi dumpar Falk också.
Värvningen av Strandberg är fortfarande underlig. Ett tvåårskontrakt efter att ha producerat en säsong i HA. Är 25 år och nu ska han ta nästa steg? Känns som en Fagerudd, men hoppas jag har fel.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
En sorglig dag, men väldigt fina minnen finns med dessa spelare, tack för stort hjärta ifrån samtliga!
Av nån anledning trodde jag lite att Lundh kanske skulle bli kvar, vet inte vad jag fått det ifrån?
Vilken arbetskapacitet han har alltså, Peppe har utvecklats enormt på slutet
Ja jösses vilka hål att fylla, en rejäl utmaning med vår HA-budget.
Av nån anledning trodde jag lite att Lundh kanske skulle bli kvar, vet inte vad jag fått det ifrån?
Vilken arbetskapacitet han har alltså, Peppe har utvecklats enormt på slutet
Ja jösses vilka hål att fylla, en rejäl utmaning med vår HA-budget.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jaha. Då är samtliga forwards som drog laget när det gällde som mest i semin borta då.
Jocke alltså skadad i slutet. Förklarar en del.
Josefson måste ju vara klar.
Hoppas på Kempe/Palushaj och att AJF&Davidssons blir kvar.
Hoppas på Kempe/Palushaj och att AJF&Davidssons blir kvar.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Behåll Urbom, äntligen börjar man se lite uppsida offensivt på honom också samt börjar bli lite rörligare.
Den enda som spelar med hjärtat släpper alltså LHC-Jocke?
Ta med dig Musse och åk hem till Linköping Jocke.
Ta med dig Musse och åk hem till Linköping Jocke.
Senast redigerad av KnoxBlue den 2018-04-17 17:59:28, redigerad totalt 1 gånger.
Wrong one - Andrén out
- Lee Harvey Oswald
Ja, verkligen, det frågetecknet rätades ut nu iaf.DRC skrev:Jaha. Då är samtliga forwards som drog laget när det gällde som mest i semin borta då.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Lee Harvey Oswald
Duuu.... kan dra till KöpingKnoxBlue skrev:Den enda som spelar med hjärtat släpper alltså LHC-Jocke?
Ta med dig Musse och stick tillbaka tillbaka till Linköping Jocke.
Ahlén har ett DIFhjärta av guld, men han har inte riktigt fått plats i truppen, (steppade upp stort i semifinalen dock).
Men jag tolkar detta som att Micke inte heller nästa säsong isf skulle komma att bli startspelare, dvs, det kommer in några bra namn strax
Istället för Vattendelare får vi nu köra mantrat,
-Sitt ner i båten!
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2018-04-17 18:03:19, redigerad totalt 1 gånger.
Seriöst? Vad tyder på allsvenskan?förevigtdjurgården skrev:När börjar Allsvenskan 2019?
Hur bra var Ölvestad innan 09/10? Var väl knappt så han fick vara kvar, fick en sista chans och tog den.Lee Harvey Oswald skrev:Duuu.... kan dra till KöpingKnoxBlue skrev:Den enda som spelar med hjärtat släpper alltså LHC-Jocke?
Ahlén har ett DIFhjärta av guld, men han har inte riktigt fått plats i truppen, (steppade upp stort i semifinalen dock).
Men jag tolkar detta som att Micke inte heller nästa säsong isf skulle komma att bli startspelare, dvs, det kommer in några bra namn strax
Wrong one - Andrén out
- Lee Harvey Oswald
Ölvestad....eehhKnoxBlue skrev:Hur bra var Ölvestad innan 09/10? Var väl knappt så han fick vara kvar, fick en sista chans och tog den.Lee Harvey Oswald skrev:Duuu.... kan dra till KöpingKnoxBlue skrev:Den enda som spelar med hjärtat släpper alltså LHC-Jocke?
Som att jämföra pungkulor och njurar ....vid en transplantation.
Ölvestad hade helt klart mer hockey i sig än Ahlén