Jim Morrison skrev:Valde att inte se skiten, tror jag gjorde rätt bedömning. Vad sa Pang?
Att han inte har nån ork och ingen motivation att fortsätta gå på hockey. Innan Kaarel lämnar.
Skönt, då slipper vi honom.
Nej för Pang bidrar ju inte med nått...
Face.. Wait for it.. Palm!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vad har han bidragit med i hockeyn den senaste tiden?
Han står på räcket korta perioder då och då. Visst är det jätteuppskattat när han står där, men ska man stå på räcket så ska man stå där i vått och torrt, inte bara när det passar en själv.
Sedan har jag mycket svårt att ha respekt för en kille som tror att våld är en lösning (Helsingborg i våras).
Det är min åsikt. Du får ha din.
Senast redigerad av skinza den 2015-01-13 19:17:49, redigerad totalt 1 gånger.
captcash skrev:Har inte sett något utan bara läst kommentarerna här.. och då blir man ju livrädd... var det en lynschmob där med högafflar och facklor eller hur sjutton fortlöpte "mötet"?
Det är otroligt blandat, en del håller bra nivå (Även Pang och de har bra synpunkter). Sen är en del förståeligt väldigt besvikna och arga och kanske inte håller lika bra.
Daniel942 skrev:Denna tråd har mer poster nu än "Säsongen 14/15". Säger väl allt.
Ändå så har jag för mig att den rensades igår?
(tyckte det var väldigt få antal sidor helt plötsligt).
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Japp. Pang kan stå på räcket. Fixa tifon. Resten har han bevisat att han inte kunnat sköta. Än så länge. Han kan ändras, om han vill och är ödmjuk. Nu är han mer arrogant med lite storhetsvansinne.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
minalman skrev:Mackan, vad var problemet med kaptensrollen?
Mackan: Vi åkte ur. Jag klarade inte jobbet.
Stort!
Håller med, stort av Mackan att erkänna det. Sen kan man alltid diskutera varför han inte gjorde när det hände. Men tycker Mackan är modig som sitter där och tar skit från otroligt många och må jävligt dåligt.