Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvakter mm
Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Vet inte om detta är off topic, men har ni varit inne på hockeyallsvenskans hemsida? Den ser rent ut sagt förjävlig ut. Inte för att hockeyligan har den bästa sidan... men detta är ju fan bedrövligt.
http://www.hockeyallsvenskan.se/
Sv: Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Har för mig att jag har läst att den ska fräschas upp till hösten.Sjöwall skrev:Vet inte om detta är off topic, men har ni varit inne på hockeyallsvenskans hemsida? Den ser rent ut sagt förjävlig ut. Inte för att hockeyligan har den bästa sidan... men detta är ju fan bedrövligt.
i
Linkan var inte med på innebandyn va? Eller såg jag helt snett?
Inte Timmy heller.Kentta skrev:Linkan var inte med på innebandyn va? Eller såg jag helt snett?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Dom kanske var på ölrundan med laget som Åberg twittrade om?DIFRobbex skrev:Inte Timmy heller.Kentta skrev:Linkan var inte med på innebandyn va? Eller såg jag helt snett?

Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
När ansluter Dustin och Steve?
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Dustin kommer i augusti i alla fall. Har inte hört något om Vally.DIF_Soldier skrev:När ansluter Dustin och Steve?
Expert.
- Jim Morrison
Haha, om Åberg fortsätter producera som i innebandyn lär han göra minst 40 mål. Fan vad han öste in baljor idag 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Någon som såg Granath och Ljungh på Innebandyn? Missade dom isf.
Såg iaf Ljungh, Granath är jag lite mer osäker på.DIFDIF skrev:Någon som såg Granath och Ljungh på Innebandyn? Missade dom isf.
- Jim Morrison
Granath var väl snubben med långt hår och keps? Syns i slutet på denna video tror jag, runt 3:55Kentta skrev:Såg iaf Ljungh, Granath är jag lite mer osäker på.DIFDIF skrev:Någon som såg Granath och Ljungh på Innebandyn? Missade dom isf.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-06-19 23:16:20, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Aaah, det är ju klart! Klantigt av mig att missa han.Jim Morrison skrev:Granath var väl snubben med långt hår och keps? Synds i slutet på denna video? Runt 3:55Kentta skrev:Såg iaf Ljungh, Granath är jag lite mer osäker på.DIFDIF skrev:Någon som såg Granath och Ljungh på Innebandyn? Missade dom isf.

Det mest specifika jag har hört om Valiquette är "efter sommaren".DIF_Soldier skrev:När ansluter Dustin och Steve?
Åberg vald i andra rundan av Nashville. Bra, skulle jag säga!
- Jim Morrison
Erik Gustafsson draftad av Edmonton Oilers i fjärde rundan. Kul för honom!