HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Wikegård "Luleå valde Solna Aik".
Det var fan enda bra med den här kvällen, då vet man att sitt liv är patetiskt.
Det var fan enda bra med den här kvällen, då vet man att sitt liv är patetiskt.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bra inlägg...man kanske lyckas få tillbaka lite lust tills nästa vecka ...även om spelarna o allt är skit ..så ska vi visa vilka som är dom riktiga Djurgårdarna (vi på läktarna alltså)Jepe skrev:Helt seriöst nu fyller vi Hovet/Globen! Är det några jag är oerhört stolt över i år så är det KLACKEN/Järnkaminerna!
Spelarna kan vi totalsåga efter säsongen nu gäller det att överleva KS!!
- Christopher J
Det där med blåa tröjorna kom från någon artikel och även på hemsidan, Man hoppades på nystart. Det var inte järlan som sa det.SirDIFalot skrev:Det första citatet är från Hardy. Jag är rätt säker på att Järlan aldrig gick ut och sa att blåa tröjorna skulle vända detta? Eller? Artikeln som lanserades när man bytte tröjor kom utan citat från ledning.Jockmaniac skrev:Vilka är påhittade? Vet att Skellefteå uttalandet kom från Micke J men de andra kommer samtliga från Järlan om jag minns rätt?SirDIFalot skrev:Synd bara att hälften är påhittade eller inte kommer ifrån Järlan.DIFRobbex skrev:Fy fan vilka Citat han fått till! Han må vara stolt nu!Christopher J skrev:"Vi har nästan en alldeles för bra backuppsättning"
"Att redan efter några omgångar prata om kvalserien är för tidigt. Vi kommer att vända detta"
"Vårt nuvarande lag ska vända skeppet"
"DIF hoppas vända trenden i de blåa tröjorna"
"Kul för Skellefteå att få vinna med 8-1"
"Det finns inga spelare på marknaden"
Här har vi järlans ord från i höstas angående "kris situationen"
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=8703
- SkönaDjurgårn
Jag sällar mig dock till läktarkrigarna som stöttar till sista matchen är spelad. Det måste man göra. Sen, när det är kört eller vi är uppe igen. Då ska huvuden rulla! Men som sagt, bit ihop nu! Vinner vi kvalserien slutar det ändå med någon form av vinst och bra känsla ju. Det ser jag fram emot.
30 år utan kvalserie. Skäms DIF! Avgå alla!
Men jag tänker fan inte ge upp. Jag hatar nuvarande styrelsen och jag hatar hur spelarna har presterat och vill egentligen inte ge en krona till de ******** men jag kommer aldrig ge upp kärleken till skölden. Fyll hovet!
Men jag tänker fan inte ge upp. Jag hatar nuvarande styrelsen och jag hatar hur spelarna har presterat och vill egentligen inte ge en krona till de ******** men jag kommer aldrig ge upp kärleken till skölden. Fyll hovet!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- SkönaDjurgårn
Re: Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
HahaMindrocker skrev:Bokstaven J är skit!

- -daniel-
Jag håller verkligen med, och hoppas att de allra flesta gör samma sak. Vi måste klara det här.SkönaDjurgårn skrev:Jag sällar mig dock till läktarkrigarna som stöttar till sista matchen är spelad. Det måste man göra. Sen, när det är kört eller vi är uppe igen. Då ska huvuden rulla! Men som sagt, bit ihop nu! Vinner vi kvalserien slutar det ändå med någon form av vinst och bra känsla ju. Det ser jag fram emot.
Jag skiter i att vi spelat som en säck potatis hela säsongen.
Jag skiter i att Järlefelt / Hardy / Tommy Engström / Mats Larsson satt ihop en patetisk trupp individer.
Jag skiter i att Mats Larsson är en uppblåst dryg jävla tomte som borde försvinna från vår förening.
Det är nu vi trots allt måste försöka så gott vi kan att klara av den här terrorsäsongen....det bara måste gå. Vägrar tro något annat.
HELVETE.
- SirDIFalot
Jag tycker nästan det här citat från Järlan är bäst.
"- Mika har helt orimliga förväntningar att leva upp till från media och supportrar. Han är förvisso en extremt skicklig hockeyspelare för sin ålder, men han är trots allt bara 18 år gammal"
Ja, undrar vem det var som tryckte upp förväntningar på honom? "Antingen värvar vi en center från nordamerikan eller så blir det Mika. Men helst vill vi såklart ha Mika höhö!"
"- Mika har helt orimliga förväntningar att leva upp till från media och supportrar. Han är förvisso en extremt skicklig hockeyspelare för sin ålder, men han är trots allt bara 18 år gammal"
Ja, undrar vem det var som tryckte upp förväntningar på honom? "Antingen värvar vi en center från nordamerikan eller så blir det Mika. Men helst vill vi såklart ha Mika höhö!"
Expert.
Låt oss nu bara få fem matcher på Hovet, och att omgång 8 som spelas 31 mars är en bortamatch.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Tror ni Plante kommer stå nåt i KS?SkönaDjurgårn skrev:Järlans feta januarivärvning bidrog med 0 minuters spel. Bra värvning! Precis vad vi behövde! En målvakt! EN MÅLVAKT. PRECIS EXAKT PRECIS DEN ENDA POSITIONEN I HELA FÖRENINGEN VI FAKTISKT HAR "KOMPETENT PERSONAL" PÅ.
Nej dra åt helvete vilken säsong. Man kommer minnas den om femtio år, som ett jävla skämt.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Sitter i bilen påvägen till Sthlm från Jkpg.
Sedan imorgon bitti är det dags att flyga tillbaka. Fy fan. Tar nog självmord innan det.
---
Ändå kommer man nog sitta där igen och bege sig mot Karlskroga om ett par veckor.
Alltid oavsett
Sedan imorgon bitti är det dags att flyga tillbaka. Fy fan. Tar nog självmord innan det.
---
Ändå kommer man nog sitta där igen och bege sig mot Karlskroga om ett par veckor.
Alltid oavsett
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Nu sjunger vi tillbaka vårt lag till elitserien igen, tänker inte sänka mig till att ge upp innan den här skiten är slut.
Efter det kan vi ta tag i vilken ledningsgrupp som ska representera Djurgården nästa säsong, på ett kreativare sätt än att skriva "döda järlan" motsvarande.
Efter det kan vi ta tag i vilken ledningsgrupp som ska representera Djurgården nästa säsong, på ett kreativare sätt än att skriva "döda järlan" motsvarande.
-
Det finns absolut ingenting som talar att vi hamnar ens på övre halvan i kvalserien. De andra lagen har något som vi inte har... Det kallas stolthet, ryggrad, klubbkänsla och lite självrespekt! En salig blandning som kommer blåsa huvudet av våra kärringar därute.SkönaDjurgårn skrev:Jag sällar mig dock till läktarkrigarna som stöttar till sista matchen är spelad. Det måste man göra. Sen, när det är kört eller vi är uppe igen. Då ska huvuden rulla! Men som sagt, bit ihop nu! Vinner vi kvalserien slutar det ändå med någon form av vinst och bra känsla ju. Det ser jag fram emot.
100% DJURGÅRDSJ***L
- SkönaDjurgårn
Re: Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Well spoken, Daniel. Än är det inte kört och då ska vi inte heller ge upp än!-daniel- skrev:Jag håller verkligen med, och hoppas att de allra flesta gör samma sak. Vi måste klara det här.SkönaDjurgårn skrev:Jag sällar mig dock till läktarkrigarna som stöttar till sista matchen är spelad. Det måste man göra. Sen, när det är kört eller vi är uppe igen. Då ska huvuden rulla! Men som sagt, bit ihop nu! Vinner vi kvalserien slutar det ändå med någon form av vinst och bra känsla ju. Det ser jag fram emot.
Jag skiter i att vi spelat som en säck potatis hela säsongen.
Jag skiter i att Järlefelt / Hardy / Tommy Engström / Mats Larsson satt ihop en patetisk trupp individer.
Jag skiter i att Mats Larsson är en uppblåst dryg jävla tomte som borde försvinna från vår förening.
Det är nu vi trots allt måste försöka så gott vi kan att klara av den här terrorsäsongen....det bara måste gå. Vägrar tro något annat.
HELVETE.
- super djurgårn
Japp den är nog nästan bästSirDIFalot skrev:Jag tycker nästan det här citat från Järlan är bäst.