Hata aik
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hata aik
Stavdal Cup
Slutlig tabell
1. Djurgårdens IF, 7 poäng, +3 (9-6)
2. Linköpings HC, 6 poäng, -1 (6-7)
3. Frölunda HC, 5 poäng, +1 (11-10)
4. AIK, 0 poäng, -3 (8-11)

Slutlig tabell
DIF!
Stockholms Stolthet!Daniel942 skrev:Stavdal Cup![]()
Slutlig tabell
Jag vill halshugga varenda råttjävel som var inne i Globen idag. Så som dom betedde sig är fruktansvärt illa. Fast, varför klaga när dom slog sina egna?
GOD JUL HORUNGAR!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Hade helt missat detta, men det är ju kanon! (Ber om ursäkt om det redan är postat)
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8301527.ab
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Avd: att strö salt i såret.Snazzi skrev:Hade helt missat detta, men det är ju kanon! (Ber om ursäkt om det redan är postat)
Fan Snazzi, det må vara aik, men det är ju fan jul imorgon!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Mario Kempe twittrar (23:e december):
"Jag hatar aik"
HÄRLIGA DJURGÅR´N!
"Jag hatar aik"
HÄRLIGA DJURGÅR´N!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Mitt hat mot roten till allt ont i världen har ingen som helst ödmjukhet. Men om du vill så kan väl jag önska dem en god fortsättning.Edin skrev:Avd: att strö salt i såret.Snazzi skrev:Hade helt missat detta, men det är ju kanon! (Ber om ursäkt om det redan är postat)
Fan Snazzi, det må vara aik, men det är ju fan jul imorgon!

God fortsättning, horungar!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Alltid kul å se aikare misslyckas. Ingen ovanlig syn dock!
En vän tipsade mig om texten nedanför från aikforum, dock är det skrivet i början av december men det är fortfarande lika komsikt
Nu måste jag bara ta en omgång till med musikarrangemanget på Hovet. Seriöst. Jag förstår att det inte är "Hovets DJ" som bestämmer det men vem i helskotta kom på idén att det inte skulle spelas någon musik igår!!!? Kom igen nu!
Detta kan iofs kan vara inspirerande om det är fullsatt och det går bra i matchen - men när det bara är halvfullt och allt brakade åt helvete på isen, varför togs det inte nytt beslut för att försöka få fart på tillställningen?
Snacka om pinsamt hur dystert det var i lokalen när varken klacken sjöng eller musik spelades. Tänk att betala 235 kr för att höra skridskoskär eka mellan tysta åskådare. Det ger ju verkligen mersmak för marginalarna att komma tillbaka. Eller hur?
Och den musik som spelas. Intro, pauser etc. Den hörs ju knappt? Ok att det var lite för hög volym i inledningen av serien men det behöver ju inte bli bissart lågt åt andra hållet bara för den sakens skull.
Och för er som har missat hur det gick med Fasth

Nu måste jag bara ta en omgång till med musikarrangemanget på Hovet. Seriöst. Jag förstår att det inte är "Hovets DJ" som bestämmer det men vem i helskotta kom på idén att det inte skulle spelas någon musik igår!!!? Kom igen nu!
Detta kan iofs kan vara inspirerande om det är fullsatt och det går bra i matchen - men när det bara är halvfullt och allt brakade åt helvete på isen, varför togs det inte nytt beslut för att försöka få fart på tillställningen?
Snacka om pinsamt hur dystert det var i lokalen när varken klacken sjöng eller musik spelades. Tänk att betala 235 kr för att höra skridskoskär eka mellan tysta åskådare. Det ger ju verkligen mersmak för marginalarna att komma tillbaka. Eller hur?
Och den musik som spelas. Intro, pauser etc. Den hörs ju knappt? Ok att det var lite för hög volym i inledningen av serien men det behöver ju inte bli bissart lågt åt andra hållet bara för den sakens skull.
Och för er som har missat hur det gick med Fasth
gnaget är ingenting utan Fasth i målet, Bjurling har släppt in 5 puckar nu 

Bjurling byttes ut efter 3-0.Mash skrev:gnaget är ingenting utan Fasth i målet, Bjurling har släppt in 5 puckar nu
Men ändå, dom ligger under med 5-0

Haha så pass. Ser inte matchen, skrev hastigt då jag såg resultatet. Skitsamma, det är råttslakt än en gångBiaas skrev:Bjurling byttes ut efter 3-0.Mash skrev:gnaget är ingenting utan Fasth i målet, Bjurling har släppt in 5 puckar nu
Men ändå, dom ligger under med 5-0

- SirDIFalot
Wonderful day! 8-2 i Jönköping och vi vinner. God Fortsättning och Gott nytt år Horungar! 

Vilken jävla råtta till domare! Solklar offside, flera meter och senare så blir det 2-1.