DIF i Media
Re: DIF i Media
Lite om Kruger http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... -eller-nhl
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Till Mäklaren:
http://hockey.expressen.se/trekronor/1. ... or-traning
Tänk om Honken får spela i landslaget...

DIF!
- SirDIFalot
"Efter en dryg halvtimme tvingades Djurgårdsforwarden Daniel Brodin att avbryta träningen och han gick till omklädningsrummet i sällskap med fysioterapeuten Mattias Ahlstrand."Daniel942 skrev:Till Mäklaren:
Expert.
- Daniel942
Daniel Brodin tvingades kliva av träningen efter ett skott på handen. Första rapporten är lugnande och vi rapporterar förstås så fort vi vet något nytt.Stulle skrev:Hoppas nu inget är brutet!
DIF!
Vilken tjej..Daniel942 skrev:Daniel Brodin tvingades kliva av träningen efter ett skott på handen. Första rapporten är lugnande och vi rapporterar förstås så fort vi vet något nytt.Stulle skrev:Hoppas nu inget är brutet!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- starvin_marwin
08 idag? Eller avvaktar de landslagsuppehållet också?
- SirDIFalot
- reservjesus
Fimpen är för jävla skön kille asså. Sen tycker jag Fasth verkar klok. Annars riktigt bra program må jag säga
clowns to the left of me, jokers to the right
-
Haha älska Willes imitation av Fjälls sågning av Zednik
Det värsta är ju att det är sant och som Fomin var inne på så kändes det ju bara pinsamt. Kul att det diskuterades även denna vecka...
Fimpen var som väntat klippt och skuren för de här programmet och gjorde nog ingen besviken. Fasth skötte sig även han helt okej! Återigen ett mycket trevligt program även denna vecka!

Fimpen var som väntat klippt och skuren för de här programmet och gjorde nog ingen besviken. Fasth skötte sig även han helt okej! Återigen ett mycket trevligt program även denna vecka!
100% DJURGÅRDSJ***L
Fimpen var ju helt fantastisk! Man såg att Wille verkligen trivdes med Fimpens kommentarer. Fjäll tycker jag har bleknat lite, tycker inte han är varken ris eller ros. Han behöver antingen vara partisk gnagare eller vara neutral programledare. Inte varva dem olika rollerna lite hur som helst, då känns det bara plastigt och grått.
Beröm till Wille!
Beröm till Wille!
- SirDIFalot
Tycker tvärtom. Tycker det är lite av charmen med FANTVs program.Heaty skrev:Fimpen var ju helt fantastisk! Man såg att Wille verkligen trivdes med Fimpens kommentarer. Fjäll tycker jag har bleknat lite, tycker inte han är varken ris eller ros. Han behöver antingen vara partisk gnagare eller vara neutral programledare. Inte varva dem olika rollerna lite hur som helst, då känns det bara plastigt och grått.
Beröm till Wille!
Expert.
Klockren Fimpen! Gillar samtliga fast de (Fjäll/Fomin) ibland blir lite Cykloper.
Sen fick jag bekräftat vad jag trott om Ragge. En ledare på isen och utanför - och en grovt bidragande orsak till varför det inte ser bra ut på backsidan och i PP.. En grym hockeylirare som inte fick sluta som han förtjänar.
Älskar 08Hockey
Sen fick jag bekräftat vad jag trott om Ragge. En ledare på isen och utanför - och en grovt bidragande orsak till varför det inte ser bra ut på backsidan och i PP.. En grym hockeylirare som inte fick sluta som han förtjänar.
Älskar 08Hockey
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.