Växjö? Vad är det?Patrik_N skrev:Varför har vi börjat lira i röda tröjor på hemmaplan det senaste? Ser ju ut som Växjö Lakers...
Frågetråden
Re: Frågetråden
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det undrar jag med. Tycker det röda tröjorna äger. Men det kanske inte är så stor poäng i att diskutera favoritfärger här på forumet.. Fullt klart är att variation förnöjer.Edin skrev: Växjö? Vad är det?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Re: Åldersgräns i klacken?
tomten skrev:Jag är också jävligt sur på folk som inte sjunger... nu känns det som 50% av klacken är tonårspojkar som bara sjunger om alla andra sjunger. HATAR personer som tittar på en om man tar i. Tänk om alla sjöng ordentligt hela tiden då skulle vi ha ett enormt tryck.Snazzi skrev:Jag ser mer och mer småbarn i klacken, allt från 8åringar och uppåt. Därför undrar jag, eftersom att klacken bara blir mer och mer loj, om vi borde ha en åldersgräns? Vad tycker ni?
Själv anser jag att det är helt sjukt hur det nu har gått två matcher då ca. hälften av oss hållt i gång klacken, och resten går enbart med på topparna i varje ramsa. Takten blir helt fel, ena sidan skenar iväg och den andra halkar efter, står man i mitten får man lyssna på två enskilda klackar.
Anledningen till att jag vill ha bort de yngre är för att de är oftast de som håller fel tempo och de kan inte speciellt många sånger och deras röst bidrar inte speciellt mycket.
!!!! http://www.jarnkaminerna.se/sanger !!!!
Vet inte om åldersgräns skulle fungera men vore ju lite roligt om man lyckades få alla 18+ på höger sida av klacken och alla yngre på vänster sida.
Angående åldersgräns skulle jag inte ha något emot, 18+ kanske är lite och ta i, för då tror jag inte hovet skulle vara fullsatt men ungefär 16+, och du kan fan inte ha yngre till vänster och äldre till höger då skulle det låta förjävligt, pip till vänster, tryck på höger nej låter inte bra i mina öron men jag håller fullt med om att ha åldersgräns, även fast jag är 24 och inte sjunger sitter för det mesta.
Jag behöver en klackbiljett till matchen på lördag och det är fullbokat på denna hemsidan. Kommer det släppas nya biljetter då eller ska jag förhandsboka Ungdomsbiljett och var sitter man då?
Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kl 1 idag fanns det 25biljetter kvar, så jag tror att det är rätt så kört för dig. Kolla på JK forumet, folk säljer plåtar där ibland.degen skrev:Jag behöver en klackbiljett till matchen på lördag och det är fullbokat på denna hemsidan. Kommer det släppas nya biljetter då eller ska jag förhandsboka Ungdomsbiljett och var sitter man då?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håll utkik på ticnet eller åk till globen imorgon bitti.
Dif hockey SM-Guld
Tjenare, det är så att jag älskar att kolla på klipp med djurgårdsmatcher men kan inte hitta några klipp från någon match när man tar hem sm-guldet, finns det någon som kan länka om ni vet ett klipp med detta! hade uppskattats väldigt mkt!
Här kan du se det avgörande målet i förlängningen borta mot Färjestad 2001 som säkrade sm guldet.encore skrev:Tjenare, det är så att jag älskar att kolla på klipp med djurgårdsmatcher men kan inte hitta några klipp från någon match när man tar hem sm-guldet, finns det någon som kan länka om ni vet ett klipp med detta! hade uppskattats väldigt mkt!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Finns det någon planerad storsatsning i år? I så fall, på vilken match?
Inte i år vad jag vet iaf. Men mot Färjestad 2/1 så är det "JKs dag"Kalle skrev:Finns det någon planerad storsatsning i år? I så fall, på vilken match?
Så 2/1 är alltså dagen på DIF visar vilka som är Sveriges bästa klack? Antar att det bara är den matchen eller är det planerat med fler storsatsningar?
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Är väl storsatsningar i stort sett varje match.Kalle skrev:Så 2/1 är alltså dagen på DIF visar vilka som är Sveriges bästa klack? Antar att det bara är den matchen eller är det planerat med fler storsatsningar?
Fullsatt och ett enormt tryck varje gång det är spel på Hovet.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Patrik_N skrev:Varför har vi börjat lira i röda tröjor på hemmaplan det senaste? Ser ju ut som Växjö Lakers...
Tycker de röda tröjorna är helt OK
Och man undrar ju vem som kopierar vem... Deras sköld är ju fan snudd på varumärkesintrång.
Undrar var de fick inspiration till den...?
http://www.vaxjolakers.se/website1/1.0. ... index.php?
Är det någon som vet om man får sätta upp banderoller hur som helst på Hovet? Ex på räcket vid ingångarna till läktarna, där b l a Globe Arena AB visar reklam..
Jakob Josefson?
Varför har inte JJ spelat senaste matcherna?