Har inte prenumeration på Hockeynews, men gissar på kotfraktur?GULD skrev: ↑2025-02-04 12:18:24Bruten rygg ?DIF_dif skrev: ↑2025-02-04 12:14:06 https://hockeynews.se/nyheter/dif-backe ... at-var-fel
Djurgårdens norske VM-back Max Krogdahl drabbades av en jobbig skada i derbyt mot AIK. Sedan dess har han inte spelat.
✓ Så blev han skadad
✓ ”Bruten rygg”
✓ Tackar nej till landslaget
✓ Då ska han vara tillbaka
Skadetråden
Skadetråden
It's easier to be an asshole to words than to people
Skadetråden
Jajamensan doktor Rojk !Rojk skrev: ↑2025-02-04 12:26:00Har inte prenumeration på Hockeynews, men gissar på kotfraktur?GULD skrev: ↑2025-02-04 12:18:24Bruten rygg ?DIF_dif skrev: ↑2025-02-04 12:14:06 https://hockeynews.se/nyheter/dif-backe ... at-var-fel
Djurgårdens norske VM-back Max Krogdahl drabbades av en jobbig skada i derbyt mot AIK. Sedan dess har han inte spelat.
✓ Så blev han skadad
✓ ”Bruten rygg”
Skadetråden
Väl spenderade år på Naprapathögskolan!fryppe skrev: ↑2025-02-04 12:33:44Jajamensan doktor Rojk !Rojk skrev: ↑2025-02-04 12:26:00Har inte prenumeration på Hockeynews, men gissar på kotfraktur?GULD skrev: ↑2025-02-04 12:18:24Bruten rygg ?DIF_dif skrev: ↑2025-02-04 12:14:06 https://hockeynews.se/nyheter/dif-backe ... at-var-fel
✓ Så blev han skadad
✓ ”Bruten rygg”
It's easier to be an asshole to words than to people
Skadetråden
När beräknas Krogdahl vara tillbaka?
Skadetråden
Beräknas lira derbyt. Samma med Brodda.
Senast redigerad av Henkos den 2025-02-04 14:01:10, redigerad totalt 1 gånger.
-
Skadetråden
Fan va fint!
Även om Brodin inte har samma produktion som förr så har kedjan med Rensfeldt-Grewe inte alls varit lika bra när random junior fått lira där.
Spelare som Nilson och Wilson Björck har inte känts redo alls. Även om Wersäll gjort lite poäng i slutet så är han inte heller en bättre spelare än Brodin.
Blir kul att se honom igen.
Skadetråden
Tycker Wersäll gjort det skitbra. Borde rimligen stå först på tur sen före Björckarna och Nilson åtminstone. Personligen håller jag honom före Larsson också. Men där tror jag inte Kimby håller med.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-04 14:06:41Fan va fint!
Även om Brodin inte har samma produktion som förr så har kedjan med Rensfeldt-Grewe inte alls varit lika bra när random junior fått lira där.
Spelare som Nilson och Wilson Björck har inte känts redo alls. Även om Wersäll gjort lite poäng i slutet så är han inte heller en bättre spelare än Brodin.
Naturligtvis går Brodin rakt in. Kommer bli viktig i slutsspelet. Skulle älska om han vågade smälla på som han gjorde i upptakten. Då kan han bli en riktig mvp. Grewe - Rensfeldt - Brodin sitter gjutna i fjärde.
Skadetråden
Klart han går rakt in pga Wersäll avstängd och Dick och Blomgren skadade. Men när(om?) alla är tillbaka så är det väl tveksamt. Dick lär väl hoppa in i förstakedjan med Dick och Klasen, sen Thore med Costmar och Kelleher lär vi fortsätta med och vore idiotiskt att splittra junnarna med Weigel nu. Rensfeldt och Blomgren känns givna av resterande. Då är det Grewe och Brodda som slåss om sista positionen.Manijock skrev: ↑2025-02-05 09:45:10Tycker Wersäll gjort det skitbra. Borde rimligen stå först på tur sen före Björckarna och Nilson åtminstone. Personligen håller jag honom före Larsson också. Men där tror jag inte Kimby håller med.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-04 14:06:41Fan va fint!
Naturligtvis går Brodin rakt in. Kommer bli viktig i slutsspelet. Skulle älska om han vågade smälla på som han gjorde i upptakten. Då kan han bli en riktig mvp. Grewe - Rensfeldt - Brodin sitter gjutna i fjärde.
Skadetråden
En del av mig hoppas att vi kör sex backar och ett extra forwardspar ala slutspelet 2010. Det vore mega! Men då måste åtminstone en bra back stå över. Svårt läge! Vill inte ha in någon mer utespelare. Alla pengar på en keeper!mb81 skrev: ↑2025-02-06 00:45:57Klart han går rakt in pga Wersäll avstängd och Dick och Blomgren skadade. Men när(om?) alla är tillbaka så är det väl tveksamt. Dick lär väl hoppa in i förstakedjan med Dick och Klasen, sen Thore med Costmar och Kelleher lär vi fortsätta med och vore idiotiskt att splittra junnarna med Weigel nu. Rensfeldt och Blomgren känns givna av resterande. Då är det Grewe och Brodda som slåss om sista positionen.Manijock skrev: ↑2025-02-05 09:45:10Tycker Wersäll gjort det skitbra. Borde rimligen stå först på tur sen före Björckarna och Nilson åtminstone. Personligen håller jag honom före Larsson också. Men där tror jag inte Kimby håller med.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-04 14:06:41Fan va fint!
Skadetråden
Målvakt måste vara prio 1 även fast jag känner mig ok så länge Hävelid och Andrén håller sig hela. Men Fortier eller liknande kommer väl göra en Ekman i en stökig semiserie sen ska Munther in och köra en final.Manijock skrev: ↑2025-02-06 10:06:33En del av mig hoppas att vi kör sex backar och ett extra forwardspar ala slutspelet 2010. Det vore mega! Men då måste åtminstone en bra back stå över. Svårt läge! Vill inte ha in någon mer utespelare. Alla pengar på en keeper!mb81 skrev: ↑2025-02-06 00:45:57Klart han går rakt in pga Wersäll avstängd och Dick och Blomgren skadade. Men när(om?) alla är tillbaka så är det väl tveksamt. Dick lär väl hoppa in i förstakedjan med Dick och Klasen, sen Thore med Costmar och Kelleher lär vi fortsätta med och vore idiotiskt att splittra junnarna med Weigel nu. Rensfeldt och Blomgren känns givna av resterande. Då är det Grewe och Brodda som slåss om sista positionen.Manijock skrev: ↑2025-02-05 09:45:10Tycker Wersäll gjort det skitbra. Borde rimligen stå först på tur sen före Björckarna och Nilson åtminstone. Personligen håller jag honom före Larsson också. Men där tror jag inte Kimby håller med.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-04 14:06:41Fan va fint!
-
Skadetråden
Thoresen på bild, nästa på skadelistan?
https://hockeynews.se/nyheter/sa-sager- ... for-derbyt
Skadetråden
Yes osäker inför onsdag.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-10 14:45:27 Thoresen på bild, nästa på skadelistan?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Står det något om skada ?Boven skrev: ↑2025-02-10 14:53:59Yes osäker inför onsdag.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-10 14:45:27 Thoresen på bild, nästa på skadelistan?
Det har ju varit låååångt uppehåll !?
The DIF ONE
Skadetråden
Nä inte specifikt, mer nån skavank han tar hand om.GULD skrev: ↑2025-02-10 15:30:14Står det något om skada ?Boven skrev: ↑2025-02-10 14:53:59Yes osäker inför onsdag.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-10 14:45:27 Thoresen på bild, nästa på skadelistan?
Det har ju varit låååångt uppehåll !?