DIF i Media
DIF i Media
Kul att läsa! Jag gillade Loppan! Han var värd mer speltid än han fick.
DIF i Media
Det där värmer att läsa. Känns som det måste komma från hjärtat <3
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
För er som har lite abstinens nu när det är uppehåll:
Färsk podd med Thore. På norska dock. Första 40min är väl det som är av intresse.
Kryckan!
Färsk podd med Thore. På norska dock. Första 40min är väl det som är av intresse.
Kryckan!
DIF i Media
Hade hoppats att Aftonbladets ”60 minuter med” Wikegård kommit i helgen. Tomas Roos o Abrahamsson mfl klämmer sportcheferna på pulsen. Kom i rask takt aik, Björklöven, Bik, ssk men DIF har uteblivit. Kan ju vara att Wikegård vill avvakta o bli synad just nu. Men det gäller ju även de andra sportcheferna. Hoppas han dyker upp inom kort.
-
DIF i Media
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... uffa-tiden
Tufft för Thoresen utanför isen utan familjen.
Stänger dörren för spel utomlands en säsong till, men öppnar för comeback till Storhamar.
Har till och med funderat på att lägga av, så vi kan sluta hoppas på en fortsättning här.
Vilken king om han kommer till Stockholm, lyckas ta upp Djurgården, sen tillbaka hem för att avsluta med Storhamar.
Unnar honom det som fan, vore fantastiskt!
Stänger dörren för spel utomlands en säsong till, men öppnar för comeback till Storhamar.
Har till och med funderat på att lägga av, så vi kan sluta hoppas på en fortsättning här.
Vilken king om han kommer till Stockholm, lyckas ta upp Djurgården, sen tillbaka hem för att avsluta med Storhamar.
DIF i Media
Ja det är nog ingen som trodde något annat egentligen, han är här för att hjälpa oss tillbaka till SHL och vi har bara denna säsongen på oss att få hans hjälp.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
DIF i Media
Tröskeln för att få tröjan i taket hos oss är väldigt hög. Tyvärr.
Krüger och Thoresen förtjänar all kärlek från klubben som är möjligt.
Krüger och Thoresen förtjänar all kärlek från klubben som är möjligt.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
DIF i Media
Lider med Thore är ju ingen höjdare o sitta i en tvårummare o mysa o käka kalorifritt en hel säsong. Allt stöd att han håller ut i mars o bidrar till vårt SHL avancemang…
-
DIF i Media
Klasen fick ju vara med i ett tifo under förra slutspelat, och jag hoppas att Thore får någon liknade uppskattning från oss, det har han verkligen gjort sig förtjänt av!
DIF i Media
Jag tror inte han tar ett år till utomlands. Men det han säger att han utan familj stänger dörren helt för det , och att hans fru trivs med jobb osv hemma så flytt till sthlm är med största sannolikhet liten.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-01 11:10:20 https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... uffa-tiden