HA 24/25 Västerås - Djurgårdens IF 27/9
- Jim Morrison
Djuuuurkyrkogården levererar!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Väldigt sympatiskt kille och även en bra spelare.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Ja, säsongens första trea på kontot. Känns lite för ojämt för att jag ska vara nöjd, men de gamla gardet levererar och det känns bra!
Hävelid som första slips just nu.
Hävelid som första slips just nu.
It's the hope that kills you.
-
Surt att inte Dicken får göra hattrick i slutet.
Femman vi släpper ut när VIK får sista tek i egen zon är så jävla stark. Krüger - Thoresen - Axelsson - Berg - Ragnarsson.
Berg har varit en jätteöverraskning för mig!
Kryckan alltså vilken kapten.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Berg är riktigt bra, personlig favorit på backsidan.Nattuggla_ skrev: ↑2024-09-27 21:16:24Surt att inte Dicken får göra hattrick i slutet.
Femman vi släpper ut när VIK får sista tek i egen zon är så jävla stark. Krüger - Thoresen - Axelsson - Berg - Ragnarsson.
Berg har varit en jätteöverraskning för mig!
Sparkapital i lovande juniorer. Men jäkligt skönt att gubbarna går och levererar så här tidigt på säsongen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Satan vilket ansvar Dick Axelsson tar hitintills i detta lag, fyfan vilken lirare/krigare
Står upp för laget, står upp för föreningen, står upp för skölden. Många bra kvalitéer.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Någon som vet vad som hände med Klasen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mycket, mycket viktig seger! Jag sträcker fram hakan och säger att detta var en vattendelare.
Vi är sämre än VIK.
Måste lyfta snart. Ser otroligt sega ut.
Måste lyfta snart. Ser otroligt sega ut.
Känns som Kryckan får mer backup från ledartyper som Thore och Dick den här säsongen.
Fler kaptener i laget än på många, många år.
Fler kaptener i laget än på många, många år.
Sväva i det blå
-