Följer fortfarande. Bara att gå in på HV71 och tryck följare. Och där är han, våran Krüger.Daniel942 skrev:Nu har Krüger avföljt HV71 igen på instagram.. Vad i helvete.
Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Re: Silly-Season 2019/20 uppdateras i första inlägg
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Då måste man alltså följa honom för att se det eftersom han har ett privat konto.ciirree skrev:Följer fortfarande. Bara att gå in på HV71 och tryck följare. Och där är han, våran Krüger.Daniel942 skrev:Nu har Krüger avföljt HV71 igen på instagram.. Vad i helvete.
Tiden får utvisa men presenteras han för HV71 vill jag ha ett utlåtande från Jocke på vad som gick fel.
DIF!
Nej jag följer inte honom. Men kan se endå, på HVs konto vilka följare de har.Daniel942 skrev:Då måste man alltså följa honom för att se det eftersom han har ett privat konto.ciirree skrev:Följer fortfarande. Bara att gå in på HV71 och tryck följare. Och där är han, våran Krüger.Daniel942 skrev:Nu har Krüger avföljt HV71 igen på instagram.. Vad i helvete.
Tiden får utvisa men presenteras han för HV71 vill jag ha ett utlåtande från Jocke på vad som gick fel.
Men nu är han mycket riktigt inte med där mer. Så det kan vara som du säger. Att han måste ha öppet konto för att kunna se.
Senast redigerad av ciirree den 2019-05-03 12:51:40, redigerad totalt 1 gånger.
- Daniel942
Ser det framför mig.ciirree skrev:Nej jag följer inte honom. Men kan se endå, på HVs konto vilka följare de har.Daniel942 skrev:Då måste man alltså följa honom för att se det eftersom han har ett privat konto.ciirree skrev:Följer fortfarande. Bara att gå in på HV71 och tryck följare. Och där är han, våran Krüger.Daniel942 skrev:Nu har Krüger avföljt HV71 igen på instagram.. Vad i helvete.
Men nu är han mycket riktigt inte med där mer. Så det kan vara som du säger. Att han måste ha öppet konto.
"Vi ser större potential i Wandell"
DIF!
Mardrömmen.Daniel942 skrev:Ser det framför mig.ciirree skrev:Nej jag följer inte honom. Men kan se endå, på HVs konto vilka följare de har.Daniel942 skrev:Då måste man alltså följa honom för att se det eftersom han har ett privat konto.ciirree skrev:Följer fortfarande. Bara att gå in på HV71 och tryck följare. Och där är han, våran Krüger.Daniel942 skrev:Nu har Krüger avföljt HV71 igen på instagram.. Vad i helvete.
Men nu är han mycket riktigt inte med där mer. Så det kan vara som du säger. Att han måste ha öppet konto.
"Vi ser större potential i Wandell"
- super djurgårn
Han följer inte HV längre, dock följer han DIF nu istället
Wandell och Haga hade säkert bättre corsi senaste säsongen....
Hoppas naturligtvis att allt har en naturlig förklaring, men faktum kvarstår. Vi har värvat bredd för fyra fjärdekedjor nästa säsong. Hank, Possler, Guter, Haga, Wandell, Hedman, Östman, Ågren och Bergfors är alla för de två nedre kedjorna. Strandberg är ett frågetecken efter sin horribla finalserie. Vi kommer naturligtvis ha ett sämre lag nästa säsong, men vi måste vara med på åtminstone två spetsspelare. Riktiga ersättare till Brodin och troligen Lilja. Plus en förlängning på Dick!
Hoppas naturligtvis att allt har en naturlig förklaring, men faktum kvarstår. Vi har värvat bredd för fyra fjärdekedjor nästa säsong. Hank, Possler, Guter, Haga, Wandell, Hedman, Östman, Ågren och Bergfors är alla för de två nedre kedjorna. Strandberg är ett frågetecken efter sin horribla finalserie. Vi kommer naturligtvis ha ett sämre lag nästa säsong, men vi måste vara med på åtminstone två spetsspelare. Riktiga ersättare till Brodin och troligen Lilja. Plus en förlängning på Dick!
Han har väl ett stort Djurgårdshjärta. Jag har för mig att han sagt i någon intervju att det är DIF som gäller om/när han väl kommer tillbaks till Sverige.
Känner mig inte så orolig att han skulle krita på för HV. Tror inte han har så stor lust att bo utanför Sthlm heller.
Känner mig inte så orolig att han skulle krita på för HV. Tror inte han har så stor lust att bo utanför Sthlm heller.
Det bästa vore naturligtvis om man hittade en lösning på Ågren och Possler. Den senare på lån till Modo till exempel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ja vi måste ju verkligen in med mer spets. Josefson är förstecenter men vi måste ju in med en riktig ersättare till Engqvist också.
Avskaffa tre mot tre.
-
Undra om vi hade haft någon chans att få in Patrik Berglund? Vill säkert ha nära hem till Västerås och spelar han i SHL gör han det väl inte för pengarna.
Som det ser ut nu om ryktena stämmer så här vi Josefson, Strandberg, Haga, Wandell och Östman som centrar. Skulle påstå att det är riktigt bra både bredd och spets.Mattias_87 skrev:Ja vi måste ju verkligen in med mer spets. Josefson är förstecenter men vi måste ju in med en riktig ersättare till Engqvist också.
-
Absolut är en sådan centeruppsättning riktigt bra. Men om vi inte ersätter Engqvists centerposition behöver vi istället ta in ett par tyngre vingar än de som vi har och ryktas in. Åberg eller Mario vore en dröm.mb81 skrev:Som det ser ut nu om ryktena stämmer så här vi Josefson, Strandberg, Haga, Wandell och Östman som centrar. Skulle påstå att det är riktigt bra både bredd och spets.Mattias_87 skrev:Ja vi måste ju verkligen in med mer spets. Josefson är förstecenter men vi måste ju in med en riktig ersättare till Engqvist också.
Vi vet ju inte vilka som blir kvar än. Men några spetsvingar kommer väl antagligen. Vi vet inte vilka av Lilja, Brodin; Dick och Bemström som försvinner.Skidlöparn skrev:Absolut är en sådan centeruppsättning riktigt bra. Men om vi inte ersätter Engqvists centerposition behöver vi istället ta in ett par tyngre vingar än de som vi har och ryktas in. Åberg eller Mario vore en dröm.mb81 skrev:Som det ser ut nu om ryktena stämmer så här vi Josefson, Strandberg, Haga, Wandell och Östman som centrar. Skulle påstå att det är riktigt bra både bredd och spets.Mattias_87 skrev:Ja vi måste ju verkligen in med mer spets. Josefson är förstecenter men vi måste ju in med en riktig ersättare till Engqvist också.
Tror Haga kan bli ett utropstecken!:)