Marcus Nilson klar för Djurgården
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Marcus Nilson klar för Djurgården
Mackan erkänner det jag skrev i matchtråden DIF-HV. Att mackans största straff var att lira mot oss i fel tröja.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det är synd att folk inte lyssnar och förstår att man inte kan häva ur sig vad som helst kring frågorna om kontraktet när det finns en tredje part inblandad, dvs HV71. De fortsätter älta samma jävla fråga.
För er som inte hunnit se / läser i efterhand så säger Kaarel kort och gott att:
Den deal som DIF, HV71 och MN gjort är billigare än om man hade plockat in likartad spelare (läs: spelare av samma kaliber). De som jag antar är anti-MN frågar si och så om lön, vilket inte Kaarel kan berätta då HV71 är inblandad i dealen.
För er som inte hunnit se / läser i efterhand så säger Kaarel kort och gott att:
Den deal som DIF, HV71 och MN gjort är billigare än om man hade plockat in likartad spelare (läs: spelare av samma kaliber). De som jag antar är anti-MN frågar si och så om lön, vilket inte Kaarel kan berätta då HV71 är inblandad i dealen.
Detta är en avrättningDaniel942 skrev:Det är inte en presskonferens.fidyekcoh skrev:Suck. Vidrig presskonferens. Funkar ju inte när vissa inte kan hålla god nivå. Vilket jävla pack vissa är som står o brölar o avbryter mitt i.
skinza skrev:Skönt, då slipper vi honom.Daniel942 skrev:Att han inte har nån ork och ingen motivation att fortsätta gå på hockey. Innan Kaarel lämnar.Jim Morrison skrev:Valde att inte se skiten, tror jag gjorde rätt bedömning. Vad sa Pang?
Folk som gjort mycket för bra för klubben, men felat, borde man kunna förlåta. Borde kanske Pang också tycka, kan man tycka...
- -daniel-
Det här är så jävla plågsamt.
Ingen är väl förvånad att det här händer? Vi har världens kortaste ledning, thats it!
Vi har fortfarande ingen psykolog anställd va? Marcus kommer ju behöva en efter det här mötet om han någonsin ska kunna prestera på isen igen.
i
Hear hear.sthlm19 skrev:skinza skrev:Skönt, då slipper vi honom.Daniel942 skrev:Att han inte har nån ork och ingen motivation att fortsätta gå på hockey. Innan Kaarel lämnar.Jim Morrison skrev:Valde att inte se skiten, tror jag gjorde rätt bedömning. Vad sa Pang?
Folk som gjort mycket för bra för klubben, men felat, borde man kunna förlåta. Borde kanske Pang också tycka, kan man tycka...
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Detta är en skam. Jag skäms som en hund.JLindgren skrev:Detta är en avrättningDaniel942 skrev:Det är inte en presskonferens.fidyekcoh skrev:Suck. Vidrig presskonferens. Funkar ju inte när vissa inte kan hålla god nivå. Vilket jävla pack vissa är som står o brölar o avbryter mitt i.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Är någon förvånad över att reaktionerna skulle bli så här?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Har inte sett något utan bara läst kommentarerna här.. och då blir man ju livrädd... var det en lynschmob där med högafflar och facklor eller hur sjutton fortlöpte "mötet"?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Daniel942
Denna tråd har mer poster nu än "Säsongen 14/15". Säger väl allt.
DIF!
Är förvånad över att folk är så sjukt trångsynta.Zephyrox skrev:Är någon förvånad över att reaktionerna skulle bli så här?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- -daniel-
Inte det minsta, jag tycker det är skönt att luften för rensas en smula. Men det är ändå jävligt plågsamt.Zephyrox skrev:Är någon förvånad över att reaktionerna skulle bli så här?