Jaha, då vaknade man upp till ytterligare 6 månader av bajs tills nästa säsong börjar. Heja heja heja Djurgår'n, Djurgårdens IF är dom bästa. Heja heja heja Djurgår'n...
david67 skrev:All heder åt Oskarshamn! Från och med nu är det mitt andralag efter Dif! Och varje gång de kommer på besök till Hovet ska jag applådera!
Vad fan är ett "andralag"?
Jadu, om ungarna lirar hockey i Väsby, får man inte hålla på Väsby då?
Självklart kan man hålla på ytterligare klubbar så länge det inte rör sig om samma serie eller på annat sätt direkta konkurrenter.
Tex så är nästan alla lag som spelar mot gnaget värda att heja på (med vissa undantag).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
david67 skrev:All heder åt Oskarshamn! Från och med nu är det mitt andralag efter Dif! Och varje gång de kommer på besök till Hovet ska jag applådera!
Vad fan är ett "andralag"?
Jadu, om ungarna lirar hockey i Väsby, får man inte hålla på Väsby då?
Självklart kan man hålla på ytterligare klubbar så länge det inte rör sig om samma serie eller på annat sätt direkta konkurrenter.
Tex så är nästan alla lag som spelar mot gnaget värda att heja på (med vissa undantag).
Buda, mitt andralag inom parantes är Råsunda is då det är min moderklubb i fotboll och innebandy, det var det laget jag spelade i elitserien med och för närvarande sitter i styrelsen