Det tänkte jag inte ens på. Fy satan, det skulle vara sjukt!Isabo skrev:Eller tvärtom skulle vara ännu värre, 3 p till IKO och sudden på Hovet... Vilken sjuk stämning på läktaren.DIF#1 skrev:Fatta scenariot om DIF vinner mot Örebro och det blir sudden i den andra matchen. Fy fan! Många här skulle nog få hjärtattack under tiden man kollar på den matchen. Ännu värre om det blir straffavgörande där.. Gaah, tanken på det gör att jag redan nu börjar darra.
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Hjälp mig... Nu kommer jag drömma om det som den värsta skräckisen! Fyfan va otäckt det kan bli!DIF#1 skrev:Fatta scenariot om DIF vinner mot Örebro och det blir sudden i den andra matchen. Fy fan! Många här skulle nog få hjärtattack under tiden man kollar på den matchen. Ännu värre om det blir straffavgörande där.. Gaah, tanken på det gör att jag redan nu börjar darra.
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Jävla 942, din Ica-örebroramsa vägrar släppa!
Haha, finns ju ett värre scenario, tänk om det blir straffar på hovet... Fyfan, alltså.Tibbe skrev:Hjälp mig... Nu kommer jag drömma om det som den värsta skräckisen! Fyfan va otäckt det kan bli!DIF#1 skrev:Fatta scenariot om DIF vinner mot Örebro och det blir sudden i den andra matchen. Fy fan! Många här skulle nog få hjärtattack under tiden man kollar på den matchen. Ännu värre om det blir straffavgörande där.. Gaah, tanken på det gör att jag redan nu börjar darra.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Förstår inte varför alla är nervösa över det ovannämnda scenariot (eller liknande). Vore ju en DRÖM sett till förutsättningarna med två omgångar kvar.
Jo, självklart. Men vem faaan vill se på straffarna, är frågan... Kommer bryta ihop totalt oavsett utfall. Eufori eller melankoli, antingen eller.-daniel- skrev:Förstår inte varför alla är nervösa över det ovannämnda scenariot (eller liknande). Vore ju en DRÖM sett till förutsättningarna med två omgångar kvar.
JK har startat en insamling till Oskarshamn... 

JAG TAR EN STRAFFStentuff skrev:Jo, självklart. Men vem faaan vill se på straffarna, är frågan... Kommer bryta ihop totalt oavsett utfall. Eufori eller melankoli, antingen eller.-daniel- skrev:Förstår inte varför alla är nervösa över det ovannämnda scenariot (eller liknande). Vore ju en DRÖM sett till förutsättningarna med två omgångar kvar.
Är det dags för Djurgården att dra på sig de röda tröjorna nu mot Örebro?

Skulle vara härligt!
Det var länge sen nu..

Skulle vara härligt!

Har fått för mig att vi inte hade några röda tröjor i år. Varför har vi aldrig använt dom i så fall?Rocky3000 skrev:Är det dags för Djurgården att dra på sig de röda tröjorna nu mot Örebro?
Skulle vara härligt!Det var länge sen nu..
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
1. Röda tröjor är skitfult.Rocky3000 skrev:Är det dags för Djurgården att dra på sig de röda tröjorna nu mot Örebro?
2. Det är inte anpassade för HA med reklam och sånt. Finns bara i ET-version.
Expert.
Matchtråd Örebro! Hets! Insamling till Oskarshamn!
SirDIFalot skrev:1. Röda tröjor är skitfult.Rocky3000 skrev:Är det dags för Djurgården att dra på sig de röda tröjorna nu mot Örebro?
2. Det är inte anpassade för HA med reklam och sånt. Finns bara i ET-version.
Ja just den här varianten var inte den snyggaste. Men jag har alltid gillat de röda tröjorna. Dom är lite speciella

HeheheMäklaren skrev:Att vi vann idag måste bero på att Erik Gustafsson var så jäkla bra i grundserien alltså!

Mår helt klart sämre nu än innan matchen