Eller så kan man vända till att han visar lite känslor. Men det går ju alltid att vinkla allting till något negativt. Du blir ju lack både om spelarna ler eller är arga.Manijock skrev:"Duktigt" av honom. Vilken sanslös loser! Sämsta hockeyspelare jag sett. Sparka sopan åt fanders!Daniel942 skrev:Erik Gustafsson skriker hora och får 5+20 Game.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Expert.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan vet jag, mest säkert inte. Mer stake i Klüft än i Bäcklin...BaronVonDif skrev:Går vi upp direkt då?Sudden skrev:In med Patrik Klüft som tränare nästa år. Ut med Bäcklin.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Det känns så tomt när det är över. Äcklig känsla.
Absolut inte, total tystnad.Daniel942 skrev:Ska vi hylla laget eller vad är det du säger?MGC skrev:Hoppas att vi visar att vi är Djurgårdare på onsdag och inte några jävla hatande bönder!!!
- SirDIFalot
Äh, lämna Hovet tomt bara.MGC skrev:Absolut inte, total tystnad.Daniel942 skrev:Ska vi hylla laget eller vad är det du säger?MGC skrev:Hoppas att vi visar att vi är Djurgårdare på onsdag och inte några jävla hatande bönder!!!
Expert.
Inte behöver du ta den i 2-an, lämna DIF, det är ju valfritt.Manijock skrev:Kalla mig gnagare du. Men du kan gärna fortsätta ta den i tvåan av denna förening. Du verkar även du vara en sorglig förlorare så du hör kanske hemma på deras tv-spelskvällar. Jag tänker inte tolerera detta, inte en spänn förrän jag får något tillbaks. Två år där samma personer missbrukat vårt förtroende. För mig är det inte okej! Du får göra vad du vill...Praetori skrev:Med din inställning misstänker jag att du är Gnagare in i själen. Om det är någon som kan ta sitt pick och pack så är det folk som har en sådan inställning.Manijock skrev:Tycker att så många som möjligt ska dyka upp på onsdag och bua ut kräken. Varje gång än h*runge med VÅRAN sköld rör pucken ska en visselorkan nå aset missbildade öron så de små nötterna han kallar pungkulor far upp i halsen på honom. Kärringarna som för andra säsongen i rad pissar ner sig när det luktar allvar ska fara åt helvete. sämst när det gäller-Ottosson, Förloraren-Ölvestad, Tim, 2000-talets sämsta back Gustafsson osv. Pickard är så jävla klen psykiskt som jag anade Finns en anledning till att inte en jävel ville ha honom. Djurgården = Spelarna som blev över!
Det minsta ni kan göra nu för att väga upp för erat jävla praktfiasko är att lägga sig mot Örebro på onsdag så vi slipper se detta inavlade bonnf*tt-lag i en Kvalserie.
Tack och gonatt, tack för ännu en skitsäsong jävla h*rungar. Dra till Bajen!
Precis som alla andra sorgliga individer i detta lag så står han helt handlingsförlamad i 60 minuter. Men när väl slutsignalen går då jävlar är måttet rågat. Då är det tuffa grabbar som är beredd att offra allt för att vinna. Haglar nog en hel del svordomar i omklädningsrummet nu så de kan berätta i intervjuer sen hur mycket det inte gillar att förlora. Måste lämna denna sida, ser jag en Djurgårdsspelare till detta dygn kommer jag göra något jag ångrar.Magnutz skrev:Nu? Gjorde han det under de sista sekunderna?Manijock skrev:"Duktigt" av honom. Vilken sanslös loser! Sämsta hockeyspelare jag sett. Sparka sopan åt fanders!Daniel942 skrev:Erik Gustafsson skriker hora och får 5+20 Game.
Senast redigerad av Manijock den 2013-03-09 18:48:12, redigerad totalt 1 gånger.
- Nummer19
Publiksnittet lär ju fallera något oerhört till nästa säsong. Fyfan alltså, DIF-Asplöven en mörk och kall novemberkväll lär ju inte dra mer än 4000 nästa säsong.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
-
Tror ingen som är DIF är nöjd just nu, men du ser förbi det verkliga problemet. Problemet sitter inte i spelarna, det sitter nånstans i föreningen. Därför är det inte okej att bua ut spelarna tycker jag.Manijock skrev:Kalla mig gnagare du. Men du kan gärna fortsätta ta den i tvåan av denna förening. Du verkar även du vara en sorglig förlorare så du hör kanske hemma på deras tv-spelskvällar. Jag tänker inte tolerera detta, inte en spänn förrän jag får något tillbaks. Två år där samma personer missbrukat vårt förtroende. För mig är det inte okej! Du får göra vad du vill...Praetori skrev:Med din inställning misstänker jag att du är Gnagare in i själen. Om det är någon som kan ta sitt pick och pack så är det folk som har en sådan inställning.Manijock skrev:Tycker att så många som möjligt ska dyka upp på onsdag och bua ut kräken. Varje gång än h*runge med VÅRAN sköld rör pucken ska en visselorkan nå aset missbildade öron så de små nötterna han kallar pungkulor far upp i halsen på honom. Kärringarna som för andra säsongen i rad pissar ner sig när det luktar allvar ska fara åt helvete. sämst när det gäller-Ottosson, Förloraren-Ölvestad, Tim, 2000-talets sämsta back Gustafsson osv. Pickard är så jävla klen psykiskt som jag anade Finns en anledning till att inte en jävel ville ha honom. Djurgården = Spelarna som blev över!
Det minsta ni kan göra nu för att väga upp för erat jävla praktfiasko är att lägga sig mot Örebro på onsdag så vi slipper se detta inavlade bonnf*tt-lag i en Kvalserie.
Tack och gonatt, tack för ännu en skitsäsong jävla h*rungar. Dra till Bajen!
Skönt!!!! Nu kan man släppa hockeyn för denna säsong!!!!
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
- SirDIFalot
Hemsk tanke. Men det är lätt att få en hype till EN säsong i allsvenskan, "var med året i skitserien" typ och sen ES igen. Ska man harva där flera år blir det väldigt, väldigt svårt.Nummer19 skrev:Publiksnittet lär ju fallera något oerhört till nästa säsong. Fyfan alltså, DIF-Asplöven en mörk och kall novemberkväll lär ju inte dra mer än 4000 nästa säsong.
Expert.
- Nummer19
Lägg ner bara.skoa skrev:Skönt!!!! Nu kan man släppa hockeyn för denna säsong!!!!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- BaronVonDif
Hur kan du få "skönt" och "släppa hockey" i samma mening? Det är ju detta vi lever för.skoa skrev:Skönt!!!! Nu kan man släppa hockeyn för denna säsong!!!!
Senast redigerad av BaronVonDif den 2013-03-09 18:48:35, redigerad totalt 1 gånger.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Hade tänkt bälga ur mig en massa skit men jag såg att det mesta redan var skrivet i det kapitlet så jag nöjer mig med att konstatera följande.
Har man inget hjärta i det man gör så går det oftast åt pipan, laget har mycket att lära sig av sina supportrar i det avseenet
Har man inget hjärta i det man gör så går det oftast åt pipan, laget har mycket att lära sig av sina supportrar i det avseenet
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Ja men tydligen inte spelarna!!!!BaronVonDif skrev:Hur kan du få "skönt" och "släppa hockey" i samma mening? Det är ju detta vi lever för.skoa skrev:Skönt!!!! Nu kan man släppa hockeyn för denna säsong!!!!
Djurgården ALLTID OAVSETT.....