Stanowski skrev:Vet inte om jag missat det. men skulle inte introt visas andra hemma matchen?
Introt var försenat och visades inte den första och kanske inte den andra, minns ej men sen det blev klart så är det nu ett stående inslag i våra hemmaarrangemang.
Finns den ute på nätet? Har 50 mil till hovet och har ingen möjlighet att komma det närmaste =)
De sa att den skulle komma ut på hemsidan efter den har visats "exklusivt" ett par gånger på Hovet.
TBH tyckte jag årets intro inte var mycket att hänga i julgranen. Känns väldigt larvigt faktiskt. Men men det är min personliga åsikt i det hela. Finns säkert folk som gillar det.
Angående idén om Murray framför mål är kanske inte som dum. Ända dumma är väl att vi tappar en av få backar som lyckas hålla pucken innanför blå.
Stanowski skrev:Vet inte om jag missat det. men skulle inte introt visas andra hemma matchen?
Introt var försenat och visades inte den första och kanske inte den andra, minns ej men sen det blev klart så är det nu ett stående inslag i våra hemmaarrangemang.
Finns den ute på nätet? Har 50 mil till hovet och har ingen möjlighet att komma det närmaste =)
De sa att den skulle komma ut på hemsidan efter den har visats "exklusivt" ett par gånger på Hovet.
TBH tyckte jag årets intro inte var mycket att hänga i julgranen. Känns väldigt larvigt faktiskt. Men men det är min personliga åsikt i det hela. Finns säkert folk som gillar det.
Angående idén om Murray framför mål är kanske inte som dum. Ända dumma är väl att vi tappar en av få backar som lyckas hålla pucken innanför blå.
Vettifan om nån som behöver använda en målvaktströja är smart att ställa framför kassen. Han lär väl skymma målvakt som själva målet....
Alla fortsätter vinna mot alla i Hockeyallsvenskan...
VIK dominerar mot Leksand och vinner med 4-1 (Backlund 3 pinnar i sin debut).
SSK vinner mot Tingsryd med 4-3
Troja vinner mot ALmtuna med 4-1
...och sen nå mer skitgäng jag inte har koll på.
Fortfarande ingen riktig prägel på den här bonnserien.
-daniel- skrev:Alla fortsätter vinna mot alla i Hockeyallsvenskan...
Vilket egentligen innebär "öppet mål" för oss att ta oss till kvalserien vilket det lär krävas mindre poäng än någonsin tidigare för att göra.
Vilket egentligen innebär "öppet mål" för oss att ta oss till kvalserien vilket det lär krävas mindre poäng än någonsin tidigare för att göra.
Ja självfallet är det positivt för oss. Trots bendarr-och-sprattel-i-bottenträsket har vi fortfarande en hygglig chans att vara top 7 inom en rimlig framtid.
android skrev:Jaha då ska nästa lag, Leksand, räddas av sin kommun. Härligt. Ge oss 25 miljoner istället.
Buhu hallen kostar för mycket för oss. Jaha men spela inte där då, ni har väl en träningshall ni kan spela i.
Måste för fan bli ett stop på det här! Dom här bond-klubbarna påminner om vårdslösa brats som springer till mamma och pappa när dom slösat bort alla pengar på Stureplan och tigger om mer när dom är fullt kapabla till att ta ansvar för sina handlingar, detta är ett fall för Uppdrag granskning, skolor,vägar,äldrevård och övrig infrastruktur kan ju inte vara i så fantastiskt skick så man har pengar nog att ösa miljoner i skattepengar på idrottsklubbar varje år?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
När jag tittar på bilderna från värmningen känner jag bara: "Fan vad jag älskar de här killarna, jag kan ge nästan vad som helst för denna förening i mitt hjärta."
Kom igen nu, djurgårdsfamiljen, alla må älska att slå oss, många må rösta att vi får kvala för att hålla oss kvar, för att de älskar att såra oss. Men det är dags att resa oss nu! För det är VI... DET ÄR VI MOT RUBBET!
När jag tittar på bilderna från värmningen känner jag bara: "Fan vad jag älskar de här killarna, jag kan ge nästan vad som helst för denna förening i mitt hjärta."
Kom igen nu, djurgårdsfamiljen, alla må älska att slå oss, många må rösta att vi får kvala för att hålla oss kvar, för att de älskar att såra oss. Men det är dags att resa oss nu! För det är VI... DET ÄR VI MOT RUBBET!
Fyra lag i topp på samma poäng efter tio omgångar. Alla har bott i den här serien ett bra tag.
Vad är det för inavlad familj där alla bangar på alla, som vi hamnat hos?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Fyra lag i topp på samma poäng efter tio omgångar. Alla har bott i den här serien ett bra tag.
Vad är det för inavlad familj där alla bangar på alla, som vi hamnat hos?
Nja det är väl tveksamt. För att ligga på kvalserieplats i dagsläget har man behövt 2,1 poäng per match, medan det tidigare behövts strax under 2 poäng per match om jag inte sett fel. Ca 90-95 poäng på 52 matcher brukar väl behövas? Så kommer det nog vara i år också Vi måste helt enkelt höja oss, men det ska inte vara omöjligt.
Intressant btw att Erik Gustavsson har +5 i +/- och Linkan har -5.