HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av Jepe »

Helt seriöst nu fyller vi Hovet/Globen! Är det några jag är oerhört stolt över i år så är det KLACKEN/Järnkaminerna!

Spelarna kan vi totalsåga efter säsongen nu gäller det att överleva KS!!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av SirDIFalot »

Bjurre skrev:Rätt trevligt att 20st skrev hata järlan och bara mitt inlägg togs bort.
Nu var det inte jag som skrev det men kan det KANSKE ha något att göra med att du aldrig skriver något annat? Folk som bidrar med konstruktiva inlägg på detta forum till skillnad från dig har faktiskt tillåtelse att lacka ur lite mer än andra. För dom är inga forumtroll.
Expert.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Bjurre skrev:Rätt trevligt att 20st skrev hata järlan och bara mitt inlägg togs bort.
Ja, eller hur. Vad vet du om det Bjurre-polarn?! Jag har rensat påhopp från åtminstone 10 olika personer. Skärp dig.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Vi hade verkligen behövt Kung Linkan denna säsong. Då hade vårat PP varit mycket bättre.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Jepe skrev:Helt seriöst nu fyller vi Hovet/Globen! Är det några jag är oerhört stolt över i år så är det KLACKEN/Järnkaminerna!

Spelarna kan vi totalsåga efter säsongen nu gäller det att överleva KS!!
Håller med. Efter nio dagars kommande dagar med dålig sömn så är jag säker på att vi kommer klara oss ur det här. Massa små pisslag ska inte få vinna över oss även om dom gjort det i Elitserien.
Avskaffa tre mot tre.
FredrikH

Inlägg av FredrikH »

Det är så det funkar på det här forumet. Förut var det Abbe åsikterna som plockdes, nu är det Järlan som ska beskyddas.

AVGÅ BAJEN-JÄRLAN!
DIFdalarna

Inlägg av DIFdalarna »

Passion oavsett division!
lefflan

Inlägg av lefflan »

Nej bete er som folk nu! //mod. :D
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Järlans feta januarivärvning bidrog med 0 minuters spel. Bra värvning! Precis vad vi behövde! En målvakt! EN MÅLVAKT. PRECIS EXAKT PRECIS DEN ENDA POSITIONEN I HELA FÖRENINGEN VI FAKTISKT HAR "KOMPETENT PERSONAL" PÅ.

Nej dra åt helvete vilken säsong. Man kommer minnas den om femtio år, som ett jävla skämt.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

SirDIFalot skrev:
Nu var det inte jag som skrev det men kan det KANSKE ha något att göra med att du aldrig skriver något annat? Folk som bidrar med konstruktiva inlägg på detta forum till skillnad från dig har faktiskt tillåtelse att lacka ur lite mer än andra. För dom är inga forumtroll.
Då tycker jag du ska läsa igenom mina inlägg. Du lackar ur på folk som skrev citat att dom ljög så gör du det samma nu. Kasta inte sten i glashus.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

super djurgårn skrev:"ja tänk om man va kvar i Leksand idag, hade varit kul. elleeeeer... ps den där sportchefen jag tänker på just nu, kan suga golfbollar" Deilert på twitter, kan det vara Järlan han tänker på
Han tänker väl naturligtvis på Tommy Salo.

Kan inte folk sluta att tro att Järlan självmant är Djävulen i kostym? Det finns en hel del folk i Djurgårdens ledning som har varit minst lika nonchalanta, arroganta, korkat pinsamma som Jan Järlefelt.
Senast redigerad av -daniel- den 2012-03-06 22:12:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
dutti

Inlägg av dutti »

Favoriter inför säsongen och favoriter inför kvalserien. Med vårt lag och attityden som infunnit sig är det bara fritt fall vi har framför oss. Med bajen-Janne & Co går vi mot samma öde som bajen fotboll. Vi kommer fastna, fan jag känner det verkligen idag.

Elitserien, vi ses 2022/2023!
Du är med oss överallt, Stefan.
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Bokstaven J är skit!
Avgå DJ Yes!
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

DIF Hockey, upp med nyheten att vi spelar alla våra hemma matcher i KS i Globen och släpp biljetter billigt.
Låt klacken få stå på långsidan, så det blir ännu mer tryck.

Skulle vara sjukt mäktigt om vi sålde ut Globen 5 matcher på rad, medans gnihet bara fyller upp 3/5 av hovet i sina slutspelsmatcher!

DET ÄR VI SOM ÄR DIF, STOCKHOLMS STOLTHET!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

FredrikH skrev:
Det är så det funkar på det här forumet. Förut var det Abbe åsikterna som plockdes, nu är det Järlan som ska beskyddas.

AVGÅ BAJEN-JÄRLAN!
Står vi i trappan också?! Var justa och redbara och funktionsdugliga så ska du se att vi slipper städa efter er. "Your mother does not work here" - men egentligen..

Kränkningar och dödshot, och annat i kategorin svinigheter är inte önskvärt här. Försvinn härifrån och häv ur er era vanföreställningar på flashback eller liknande om det inte passar med lite vanlig hyfs här på Djurgårdens IFs Officiella forum.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar