Läckert att man sitter på ett forum och sågar arenabygget pga några foton? Gå och se det på plats är mitt råd. Bilder kan man aldrig lita på, dom beter sig helt snedvridet många gånger.
daaviid skrev: ↑2025-02-06 17:18:52
Läckert att man sitter på ett forum och sågar arenabygget pga några foton? Gå och se det på plats är mitt råd. Bilder kan man aldrig lita på, dom beter sig helt snedvridet många gånger.
Sågar och sågar, tycker mest att det hade varit snyggare utan den röda färgen men den fick man tydligen inte röra. Annars tycker jag att det ser hoppfullt ut.
daaviid skrev: ↑2025-02-06 17:18:52
Det ena utesluter väl inte det andra och för det andra har det ju inte ens varit möjligt att gå dit än. Foton är det enda som funnits hittills, smartskalle.
Nu ser man ju tydligt att ena långsidan i princip har rinkside platser medans andra långsidan har flera meter som tidigare. Vill man skydda sekreteriatet eller något?
Mattias_87 skrev: ↑2025-02-06 19:18:52
Nu ser man ju tydligt att ena långsidan i princip har rinkside platser medans andra långsidan har flera meter som tidigare. Vill man skydda sekreteriatet eller något?
Gillar kortsidorna, men ser helt dött ut när pucken är i nedre bildkant och man ser ytan runt seket.
Det var en som frågade Mattias Ek om man har bytt sida för båsen och han svarar "Ja, det verkar bli så över VM också, men skiftas troligen inför kommande säsong."
Så vi får väl se hur det blir i slutändan.
It's easier to be an asshole to words than to people
Mattias_87 skrev: ↑2025-02-06 19:18:52
Gillar kortsidorna, men ser helt dött ut när pucken är i nedre bildkant och man ser ytan runt seket.
Det var en som frågade Mattias Ek om man har bytt sida för båsen och han svarar "Ja, det verkar bli så över VM också, men skiftas troligen inför kommande säsong."
Så vi får väl se hur det blir i slutändan.
Varför har man bytt sida för båsen för att sedan skifta senare kan man undra?