K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Jag hatar fan Luleå mer än HiV och gnaget tillsammans.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Förlust. Sudden. Sjunde avgörande. Ett enda mål från en historisk vändning.
Vi är inte värda detta...
På nåt sätt så symboliserar den här matchen hela vår säsong, med utvisningen i slutet - för att sedan förlora i sudden death.
Grattis Luleå? Fan heller.
Vi är inte värda detta...
På nåt sätt så symboliserar den här matchen hela vår säsong, med utvisningen i slutet - för att sedan förlora i sudden death.
Grattis Luleå? Fan heller.
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2011-03-20 19:33:20, redigerad totalt 2 gång.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Jag håller med Daniel ovanför, Kan vara Falkens sista säsong och då lider jag mer än någonsin.
Inte ett dugg rättvist, inte för att bete mig som en lulesupporter men utvisningen på Eklund var tamefan kompensation. Då skulle Abbott rykt när han tog ner Nilson i sudden, helvete vad trött man är på domarkåren. Sudden är ju för fan likadant som en andra period!
Bombom får ta på sig det största ansvaret ikväll, varför ska han spela ner i rundeln och inte till Holmqvist på vänster sidan ?! Det var helt rent...
Tack för denna säsong Djurgården, ni gjorde det bra och bjöd på bra hockey stundtals. Inte värda detta, inte efter jobbet ni lagt ner under säsongen. Det är bara för mycket, Luleå, jävla skitgäng från norr.
Falken, du är fantastisk!
Inte ett dugg rättvist, inte för att bete mig som en lulesupporter men utvisningen på Eklund var tamefan kompensation. Då skulle Abbott rykt när han tog ner Nilson i sudden, helvete vad trött man är på domarkåren. Sudden är ju för fan likadant som en andra period!
Bombom får ta på sig det största ansvaret ikväll, varför ska han spela ner i rundeln och inte till Holmqvist på vänster sidan ?! Det var helt rent...
Tack för denna säsong Djurgården, ni gjorde det bra och bjöd på bra hockey stundtals. Inte värda detta, inte efter jobbet ni lagt ner under säsongen. Det är bara för mycket, Luleå, jävla skitgäng från norr.
Falken, du är fantastisk!
Idag förlorar vi inte för att domarna är dåliga. Idag förlorar vi för att Claesson, Holmqvist, Kronwall och Printz spelar helt värdelöst. Tror Luleåforwards som mötte Kronwall och Printz hoppade av lycka varje anfall eftersom dom fick åka hur dom ville med Kronwall och Printz minst 1 meter bakom varje gång. Holmqvist och Claesson för deras inkompetens att inte lyckas få ut puckar ur zonen.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Bara till att börja leta i alla filmarkiv 2 månader tillbaka mot luleå och börja anmäla då... Så kanske det blir någon rättvisa mot renskötaren osten..
Samma här... även om AJK är jävla fjollor så står de iaf upp och försöker spela hockey (så bra som deras kärringar klarar av).. men Luleå är en jävla SKAM när det gäller hockey.. ett fittlag som bara spelar ful och beter sig som horungar!Kentta skrev:Jag hatar fan Luleå mer än HiV och gnaget tillsammans.
Jag ska personligen ringa in imorgon och anmäla fitt-abbots jävla slashing i halsen på Mark.... han ska bort... han kan sitta i samma jävla håla som sin syster och fatta att de inte kan bete sig som idioter... avstängd din hora!
Fy fan känns helt tomt nu
Och det är långt kvar tills nästa D.I.F match..

- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Ett gäng med kusinknu**ande jä**a grottmongon vinner på den tråkigaste hockeyn Sverige skådat. Destruktiv fjällapshockey är det visst som gäller 10/11. Och kommentatorerna. Ja, vad finns att tillägga? Dom kan inte direkt lida av några större studieskulder dom luffarna. Usch vad grymt besviken jag är på ALLT utom DIF. Tack för denna säsong.
Nu ska det gråtas.....länge!
Nu ska det gråtas.....länge!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Det är en stor skillnad på när spelare faktiskt kämpar, som förra säsongen.Mash skrev:VI ÄLSKAR ER ÄNDÅ!
Jämfört med nu när vi har ett par stekare och ett par gubbar som åker runt på en gricka och tänker på vilken drink som ska testas på Stureplan.
Stirrar tomt ut i rummet med "R.E.M. - Everybody hurts" på repeat i bakgrunden. Tårarna är nära
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Så du tyckte inte spelarna kämpade i den här kvartsfinalserien? Jävla tomte.FabbeK skrev:Det är en stor skillnad på när spelare faktiskt kämpar, som förra säsongen.Mash skrev:VI ÄLSKAR ER ÄNDÅ!
Jämfört med nu när vi har ett par stekare och ett par gubbar som åker runt på en gricka och tänker på vilken drink som ska testas på Stureplan.