Rubriken på "Sportblaskan" lyder: "EXTRA-EXTRA - AJK är olagligt!"...
Baksidan är återigen prydd av en artikel om Zlatan.
Och.. ett helt jävla tok-ej-med-mening-skämt i "ändamålsenliga" *för ändan menade* hahaha
Haha här fick jag faktiskt ett jävla smile på läpparnaMagnutz skrev:AJK. Ja, låt dem spela i KHL, satans tattarliga, borde passa dem. Ser hellre ett samarbete med Tüsklant eller så.
Rubriken på "Sportblaskan" lyder: "EXTRA-EXTRA - AJK är olagligt!"...
Baksidan är återigen prydd av en artikel om Zlatan.
Och.. ett helt jävla tok-ej-med-mening-skämt i "ändamålsenliga" *för ändan menade* hahaha
Du ser inte humorn i hybrisen?sensei skrev:Ser inga större fel i den analysen ärligt talat. Vad är det du invänder mot?
Det är naturligtvis helt centralt för hockeyn att locka publik med bra spelare som bjuder på en sevärd ishockeyupplevelse. Tyvärr är den svenska marknaden alena för liten för att den skall skapa det ekonomiska uttrymmet som behövs. En expansion är i framtiden oundviklig, och att stoppa huvet i sanden och fortsätta gnugga på med 6-7000 i snitt på hovet i all framtid är enbart dumdristigt.
Haha, ja precis - klart de kan! Och White Lions kan bli Sveriges mest respektabla och röststarka supporterskara, och Tomas Quick (förlåt... Sture Bergvall) kan ha skjutit Palme. Men sannolikheten förblir fortfarande mikroskopisk.Edin skrev:Du ser inte humorn i hybrisen?sensei skrev:Ser inga större fel i den analysen ärligt talat. Vad är det du invänder mot?
Det är naturligtvis helt centralt för hockeyn att locka publik med bra spelare som bjuder på en sevärd ishockeyupplevelse. Tyvärr är den svenska marknaden alena för liten för att den skall skapa det ekonomiska uttrymmet som behövs. En expansion är i framtiden oundviklig, och att stoppa huvet i sanden och fortsätta gnugga på med 6-7000 i snitt på hovet i all framtid är enbart dumdristigt.
"AIK kan bli ett av världens bästa Ishockeylag, Globens kapacitet kan bli för liten och ishockeyn går in i en ny guldera"
Japp, tur att alla DIF skötte sig exemplariskt i första derbyt.
Haha, exemplariskt och exemplariskt. Mycket bråk och mycket skit, dock så kan vi skylla på ''säkerheten''. Fick vi något böter efter den tillställningen?Snazzi skrev:Japp, tur att alla DIF skötte sig exemplariskt i första derbyt.
Vadå vi?Mash skrev:Haha, exemplariskt och exemplariskt. Mycket bråk och mycket skit, dock så kan vi skylla på ''säkerheten''. Fick vi något böter efter den tillställningen?Snazzi skrev:Japp, tur att alla DIF skötte sig exemplariskt i första derbyt.
Du vet vad jag menar och du vet vad som händeSnazzi skrev: Vadå vi?
Disciplinnämnden kom fram till att DIF supportrar inte hade gjort något, så då har vi inte det.
Fiiint. Men hur får du de riktiga klubbmärkena? I mitt spel så är där bara något konstigt blått märke för alla lag i Allsvenskan.Edin skrev:http://img638.imageshack.us/img638/1291/aikdif04.jpg
Så jävla härligt, nu kan jag sova gott...
Hata gnihet!
Jag tankade den här filenlajjnus skrev:Fiiint. Men hur får du de riktiga klubbmärkena? I mitt spel så är där bara något konstigt blått märke för alla lag i Allsvenskan.Edin skrev:http://img638.imageshack.us/img638/1291/aikdif04.jpg
Så jävla härligt, nu kan jag sova gott...
Hata gnihet!