DIF i Media
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF i Media
DIF!
- SirDIFalot
Cehlin var lite som väntat, som de yngre varit tidigare. Tystlåten och mest klyschor när han blev tillfrågad saker. Även om han blev mer bekväm ju längre programmet led.
Expert.
-
Halvtråkiga gäster. Varken Sillen eller Johansson var ju knappast någon färgklick direkt i programmet! Fjäll var som vanligt halvrisig och när han snackade om Zednik tyckte jag ärligt talat synd om Johansson. Väldigt olustig situation att sitta där och försvara en lagkamrat mot en hetsig så kallad "opartisk" programledare. Må vara hänt att Zednik varit kass men Johansson är väl ändå inte personen att försvara honom? Nä, minst sagt olustigt som sagt!
Fomin var betyldigt bättre idag än tidigare och tog inte lika mycket plats. Tidigare veckor har han framstått som nån jävla plastexpert som allting ska kretsa kring. Nu kändes han mer tillbakalutad och hade samtidigt mycket bra synpunkter. Fortsätt så!
Wille fortsätter personifiera en Djurgårdare med sin underbara självsäkerhet och snudd på arrogans. Hade jag varit aikare(usch hemska tanke) så hade jag nog älskhatat honom.
Fomin var betyldigt bättre idag än tidigare och tog inte lika mycket plats. Tidigare veckor har han framstått som nån jävla plastexpert som allting ska kretsa kring. Nu kändes han mer tillbakalutad och hade samtidigt mycket bra synpunkter. Fortsätt så!
Wille fortsätter personifiera en Djurgårdare med sin underbara självsäkerhet och snudd på arrogans. Hade jag varit aikare(usch hemska tanke) så hade jag nog älskhatat honom.
100% DJURGÅRDSJ***L
Lite pinsamt faktiskt att Cehlin väljer att svara "Ridderwall" på frågan om vem som är Elitseriens bästa målvakt.
Givetvis förstår jag att han "måste" tycka att det egna lagets målvakter är duktiga, men... nej, det där var f-ö-r plastigt.
För övrigt tycker jag att det var ett rätt tråkigt och intetsägande avsnitt. Tyvärr. Wille var dock, som vanligt, skön och härligt DIF-dryg.
Givetvis förstår jag att han "måste" tycka att det egna lagets målvakter är duktiga, men... nej, det där var f-ö-r plastigt.
För övrigt tycker jag att det var ett rätt tråkigt och intetsägande avsnitt. Tyvärr. Wille var dock, som vanligt, skön och härligt DIF-dryg.
Cehlin känns lite avslagen. Synd, annars finns det ju mycket att snacka om nu...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fomin slog fan huvet på spiken när han säger att fpk kom undan med en sjuhelvetes massa hooking/holding/etc. Precis som fpk spelade mot oss när vi tappade 2-0.
Cehlin är ju enligt egen utsago jävligt glad, positivt, pratglad och utåtriktad. Jag har inte sett programmet, men det är inte så han framstår alltså?
Född till sportchef.
Nej, han ser introvert ut. Ingen glädjespruta. Kanske är han blyg men mig imponerade han inte på. Han är säkert lite mer skojfrisk i andra forum.android skrev:Cehlin är ju enligt egen utsago jävligt glad, positivt, pratglad och utåtriktad. Jag har inte sett programmet, men det är inte så han framstår alltså?
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Mycket bra artikel om Falk i dagens DN (pappersupplagan).
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- Daniel942
Du har inte möjlighet att scanna in den?Frasse skrev:Mycket bra artikel om Falk i dagens DN (pappersupplagan).
DIF!
Andreas Holmqvist:
-Falken borde ju ha spelat i 40 minuter!
Staffan Kronwall:
-Eller 40 sekunder? Ha, ha.
(Avd. Fyller man 40 så gör man).
http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... helst.html
-Falken borde ju ha spelat i 40 minuter!
Staffan Kronwall:
-Eller 40 sekunder? Ha, ha.
(Avd. Fyller man 40 så gör man).
http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... helst.html
- Lee Harvey Oswald
Tjockis...Salas skrev:Widing, vilken skurk..

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Haha, tårtätande Widing kommer nog bli den nya "Honkens chipstuttar" här på forumet, om han gör en dålig insats på isen.
Losing all hope was freedom.