Dragan Umicevic

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
DIForever

Inlägg av DIForever »

Leif skrev:http://www.koping.nu/?p=main&mode=all&id=4652

Blir lite orolig över detta faktum!!!!!
Men herregud, det är ju många spelare som åker över på en NHL-klubbs camp bara för att få känna på hur det är där borta. Dessutom, som många redan skrivit, deadlinen för övergångar från europa till NHL är den 15:e juni, Dragan åker dit den 24:e - Han spelar i DIF kommande säsongen!
Lite finare, lite bättre

Bloggen
Leif

Inlägg av Leif »

HYLLNINGSLÅT I GLOBEN i vinter:

Ingen skjuter pucken som han, Dragan Dragan
Ingen gör en dragning som han, Dragan Dragan
I love u, Ich Liebe dich
Draaagan Umiiiiceeevic
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Kagen

Inlägg av Kagen »

Äsch, han är bara lite för kort för sin vikt. 101 kilo är ju bra för en forward, han får helt enkelt se till att bli lite längre. :wink:
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
diffarn1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av diffarn1 »

alltså operera ben skelettet, kostar ganska mycket men..
yvvi

Inlägg av yvvi »

diffarn1 skrev:alltså operera ben skelettet, kostar ganska mycket men..
alltså sätta in nya tänder, kostar ganska mycket men..
Användarvisningsbild
Don_T
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Klockan 12.00 släpper vi intervjun med Dragan Umicevic på www.svenskafans.com/hockeyzon/dif
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Leif

Intetsägande

Inlägg av Leif »

Det var nog den sämsta intervju jag läst!! Med tanke på förväntningarna.. Folk fick ju mail:a in frågor.. Känns som om intervjun föll rätt in i en slentrian från första nedsläpp så att säga!!!

Riktigt tråkigt!!!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
Användarvisningsbild
Don_T

Re: Intetsägande

Inlägg av Don_T »

Leif skrev:Det var nog den sämsta intervju jag läst!! Med tanke på förväntningarna.. Folk fick ju mail:a in frågor.. Känns som om intervjun föll rätt in i en slentrian från första nedsläpp så att säga!!!

Riktigt tråkigt!!!
Mailade du in någon bra fråga?

Du kanske vill att jag ska redovisa frågorna jag fick till dig?
DIF! ALLTID - OAVSETT!
rated_x

Re: Intetsägande

Inlägg av rated_x »

Leif skrev:Det var nog den sämsta intervju jag läst!! Med tanke på förväntningarna.. Folk fick ju mail:a in frågor.. Känns som om intervjun föll rätt in i en slentrian från första nedsläpp så att säga!!!

Riktigt tråkigt!!!
det var då en massa klagomål från folk här på forumet.. se till att fixa en egen intervju då om det inte passar..
Leif

Inlägg av Leif »

Men det stod ju att frågorna "strömmar" in?? Ber om ursäkt om jag var oförskämd.. En yrkesskada..
Men ärligt är du nöjd med den eller?? Svaren var korta.. Allt man läste var ungefär det man tidigare hört..

Kanske att Dragan är kort i svaren, men då ligger ansvaret hos intervjuaren!! Simple as that!!
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Ja frågorna strömmade in, men kvalitéten var undermålig på många. Det var väldigt många som snöat in på Dragans vikt. Samt att det var ett gäng bistra täljesupportrar som skickat frågor.

Korta svar? Så du anser att Dragan ska svara med en uppsats på varje fråga ?

Ja jag är nöjd med intervjun!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
rated_x

Inlägg av rated_x »

Leif skrev:Men det stod ju att frågorna "strömmar" in?? Ber om ursäkt om jag var oförskämd.. En yrkesskada..
Men ärligt är du nöjd med den eller?? Svaren var korta.. Allt man läste var ungefär det man tidigare hört..

Kanske att Dragan är kort i svaren, men då ligger ansvaret hos intervjuaren!! Simple as that!!
jag var nöjd med intervjun.. om det hade varit som don_t säger "uppsats svar" så hade det bara vara jobbigt å läsa igenom allt.. vart jobbar du om man ska vara oförskämd? ;)
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Va fan snackar Leffe om? DonT den var riktigt bra!
Tyckte den var bättre än dom man läser om i AB OSV.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Herregud vilken usel intervju, känns som det var en 16-åring som intervjuade.

Pinsamt.
Skriv svar