Christian "Fimpen" Eklund!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Christian "Fimpen" Eklund!

Inlägg av Tessan »

Den viktigaste pusselbiten är lagd. Fimpen borde få en FET egen flagga i klacken! Vilken hjälte!
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

Tessan skrev:Den viktigaste pusselbiten är lagd. Fimpen borde få en FET egen flagga i klacken! Vilken hjälte!
Han är också viktig i det att han kan få fler viktiga spelare att ta rätt beslut! :) De som tvekar kan övertalas!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Gneblon

Inlägg av Gneblon »

Fimpens kvalitéer i omklädningsrummet och utanför plan är ovärderliga. Sen kan man inte gnälla på hans spel heller. Helvete, karln har gjort ett hästjobb i BP bland annat. Minns ett BP mot AIK denna säsong där han täckte 3! skott med samma ben och kunde knappt stå på benet efter första skottet. Då täcker han 2 till samma byte. Han är en hjälte som förtjänas att hyllas minst lika mycket som Jimmie!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Gneblon skrev:Fimpens kvalitéer i omklädningsrummet och utanför plan är ovärderliga. Sen kan man inte gnälla på hans spel heller. Helvete, karln har gjort ett hästjobb i BP bland annat. Minns ett BP mot AIK denna säsong där han täckte 3! skott med samma ben och kunde knappt stå på benet efter första skottet. Då täcker han 2 till samma byte. Han är en hjälte som förtjänas att hyllas minst lika mycket som Jimmie!
Dock tycker jag att han tar jävligt dumma och onödiga utvisningar i viktigare skeden. Ibland.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jim Morrison skrev:
Gneblon skrev:Fimpens kvalitéer i omklädningsrummet och utanför plan är ovärderliga. Sen kan man inte gnälla på hans spel heller. Helvete, karln har gjort ett hästjobb i BP bland annat. Minns ett BP mot AIK denna säsong där han täckte 3! skott med samma ben och kunde knappt stå på benet efter första skottet. Då täcker han 2 till samma byte. Han är en hjälte som förtjänas att hyllas minst lika mycket som Jimmie!
Dock tycker jag att han tar jävligt dumma och onödiga utvisningar i viktigare skeden. Ibland.
Sant, men många av de han tog denna säsong var nog i ren och skär frustration. Så många i laget som inte gjorde sitt yttersta. Sånt tär på spelare som Fimpen.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

Säga vad man vill om Fimpen, men en sån otroligt fin inställning och hjärta för klubben så är det bara underbart att få se dig nästa år igen Fimpen :)
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Lidingö DIF

Inlägg av Lidingö DIF »

Fimpens signatur gjorde mig så jävla lycklig att frugan blev stött. Fick just reda på att hon inte sett mig så lycklig på nästan ett år. Konstigt, sa jag! Har du tvingats till att bevittna Djurgården spela sedan i höstas så har man all rätt att vara en bitter och dyster jävel. Nu är jag dock lycklig. Det blir en Octomore ikväll. SKÅL, Fimpen och tack
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Magnutz

Sv: Re: Christian "Fimpen" Eklund!

Inlägg av Magnutz »

Lidingö DIF skrev:Fimpens signatur gjorde mig så jävla lycklig att frugan blev stött. Fick just reda på att hon inte sett mig så lycklig på nästan ett år. Konstigt, sa jag! Har du tvingats till att bevittna Djurgården spela sedan i höstas så har man all rätt att vara en bitter och dyster jävel. Nu är jag dock lycklig. Det blir en Octomore ikväll. SKÅL, Fimpen och tack
Haha samma här! Kunde inte låta bli att le stort som en liten gosse på julafton. :)

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Älskar Fimpen!!!
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Ge Fimpen C:et förihelvete!!!

Äkta Järnkamin.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
Probert24

Inlägg av Probert24 »

Får känslan av att Challe håller att bygga upp något riktigt bra. I intervjun med Marie http://www.hockeymedmariehallman.se säger Fimpen att DIF kommer att satsa på att gå upp direkt och med de nyförvärv som presenterats idag så känns det som att Challe har en väl genomtänkt strategi. Äkta Djurgårdare som karaktärsspelare, hoppas bara pengar finns för spetsen också.

Grädden på moset vore om Tellan kritade på.
Användarvisningsbild
Stiwky

Inlägg av Stiwky »

Fimpen som Kapten! Annars blir jag fan arg.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Stiwky skrev:Fimpen som Kapten! Annars blir jag fan arg.
Word
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Birdlegbob

Inlägg av Birdlegbob »

Anteson

Inlägg av Anteson »

sån jävla kung e han !
Skriv svar