Djurgårdens IF - Färjestads BK, 5/1 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
edde

Inlägg av edde »

till matchen den 27 dec så undrar jag om du oxå hörde talas om att Bauhaus delade ut biljetter gratis? Vilket antagligen stämmer...
Eller köp två biljetter så får du en mössa gratis, eller köpa ett bädd set och få två biljetter...

Folket ska väl komma utan dessa erbjudanden?
Pinocchio
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Pinocchio »

edde skrev:till matchen den 27 dec så undrar jag om du oxå hörde talas om att Bauhaus delade ut biljetter gratis? Vilket antagligen stämmer...
Eller köp två biljetter så får du en mössa gratis, eller köpa ett bädd set och få två biljetter...

Folket ska väl komma utan dessa erbjudanden?
Vem har nekat till att det fanns sådan erbjudanden till den matchen? Det handlar om att du kom med direkt felaktiga "anklagelser" och nu väljer du att inte bemöta dom utan istället ta upp en helt annan match.

Syftar du på klacken i ovanstående inlägg gavs det inte bort en enda biljett. Samtliga klackbiljetter såldes till normalpris.

Vad vill du försöka bevisa egentligen? Lägg ner innan du gör bort dig ännu mer.
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

Jo det delades ut gratis biljetter till personer till hv matchen, hur många vet jag inte. Men det var ju vad jag vet inga gratis biljetter till de trogna supportrarna. Plus att Bahaus betalar ju endå Djurgården för de biljetter sen delar dem ut så va fan, det tjänar ju både bahaus och djurgården på så varför inte?
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Skriv svar