Intro låten när dom kommer in
- Blåränderna går aldrig ur
Kan tänka mig den här som intro.......................
Den här låten med den här videon vill jag ha som intro.....
Re: Kan tänka mig den här som intro.......................
Haha, ja varför inte men vad har det me DIF att göra? ;)TomyMörth skrev:Den här låten med den här videon vill jag ha som intro.....
Det skönaste är ju att de kommer upp en fråga om man accepterar innehållet först..! :P
Saknar Kung Wikegård!
-
hmhmhm.........
Men om vi byetr klädseln till DIF hockey toppar & DIF skjorts....då skulle det här fungera......
Re: Intro låten när dom kommer in
Ämne: Intro låten när dom kommer in
Har gjort en halv taskig låt för skojsskull.. heheh..
http://www.youtube.com/watch?v=Zs9ZBxX5qZo
Boråsaren skrev:Riktigt skön låt, 4 strings har ju en del bra låtar! Kan bli bra om man kunde få en grym remix me klockan slår *hehe*Blåränderna går aldrig ur skrev:Har hittat en låt som vi skulle kunna ha som intro när våra grabbar kommer in på isen....
http://www.exitnyc.com/dl/music/clubadd ... Remix).mp3
Varöfr inte göra en tung remix på Klockan slår...?;P
Någon som vågar prova att mixa o slänga upp?
Har gjort en halv taskig låt för skojsskull.. heheh..
http://www.youtube.com/watch?v=Zs9ZBxX5qZo
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: hmhmhm.........
fast nu är ju introt perfekt som det är tycker jag, men om man ska tänka sig något annat, tänk er ectasy of gold vore ju mäktigt, har ju själv hört den på alla konserter med metallica som man varit på man blir grymt taggad!TomyMörth skrev:Men om vi byetr klädseln till DIF hockey toppar & DIF skjorts....då skulle det här fungera......
- Lee Harvey Oswald
Re:
#25 SuperMicke Johansson skrev: En låt jag skule vilja vi kör under introt är David Bowies gamla dänga Heroes från 1974 fast versionen av oasis från mitten av 90-talet..
Den e grym
Den har känsla..
Ja för fan de e ju Liam Gallahger med hjärta!
Finns på EP-singeln "Don´t you know what i mean? Från 1997..
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är med på plattan med samma namn från 1977.
Inspelad i den legendariska Hansa-studion i Berlin, där även Iggy Pop, Depeche Mode, U2 mf spelat in.
Bowies original är ett klockrent val, ljusår bättre än Oasis mainstream-gegga.
Problemet är väl bara att nån bonn-klubb redan snott den (var det lhc ...eller?)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Re: Re:
Tog bara knappt 4 år innan du svarade på hans inlägg om man ska tro på datumet. Inte illaLee Harvey Oswald skrev:#25 SuperMicke Johansson skrev: En låt jag skule vilja vi kör under introt är David Bowies gamla dänga Heroes från 1974 fast versionen av oasis från mitten av 90-talet..
Den e grym
Den har känsla..
![]()
![]()
![]()
![]()
Inspelad i den legendariska Hansa-studion i Berlin, där även Iggy Pop, Depeche Mode, U2 mf spelat in.
Problemet är väl bara att nån bonn-klubb redan snott den (var det lhc ...eller?)

- Lee Harvey Oswald
Re: Re:
Ha ha ha.., såg det nujensa85 skrev:Tog bara knappt 4 år innan du svarade på hans inlägg om man ska tro på datumet. Inte illaLee Harvey Oswald skrev:#25 SuperMicke Johansson skrev: En låt jag skule vilja vi kör under introt är David Bowies gamla dänga Heroes från 1974 fast versionen av oasis från mitten av 90-talet..
Den e grym
Den har känsla..
![]()
![]()
![]()
![]()
Kimmo2k fintade bort mig helt, ägd..

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Själv gillar jag Oasis-version bra mycket bättre. Det gör ju Mr. Bowie själv också som hävdade att den var ljusår bättre än hans egen...
- Lee Harvey Oswald
Klart han säger så,erik_dif skrev:Själv gillar jag Oasis-version bra mycket bättre.
Det gör ju Mr. Bowie själv också som hävdade att den var ljusår bättre än hans egen...
Det är ju allmänt känt att Herr Bowie har tappat sin förmåga att avgöra vad som är bra & dåligt.
Har ju inte gjort en bra låt sedan Ashes to Ashes (1980).
http://www.youtube.com/watch?v=JbB1s7TZUQk
Om möjligt kan man ta bort texten! Riktig tung! Som en parodi på låten vi hade för 10 år sen.
Om möjligt kan man ta bort texten! Riktig tung! Som en parodi på låten vi hade för 10 år sen.