Försäsong 25/26: Malmö - Djurgården 30/8
Halvmesyr till straffar och noll räddningar. Det är Djurgården för mig.
It's easier to be an asshole to words than to people
Hellberg oväntat svag på straffläggningen. Andra får han inte släppa.
Annars en ganska jämn match rent överlag där inget lag imponerar. Två lag som kommer kämpa i botten av tabellen.
Sämst var ändå domarna. Jösses vilken usel nivå.
Annars en ganska jämn match rent överlag där inget lag imponerar. Två lag som kommer kämpa i botten av tabellen.
Sämst var ändå domarna. Jösses vilken usel nivå.
-
Får ändå erkänna att just den här perioden har varit roligare de två senaste säsongerna när man går in i säsongen som förväntat topplag.
Det här oroar litegrann, känns lite för tunt.
Men det finns absolut ljusglimtar och jag hoppas det är försäsongs-formen vi ser här.
Det här oroar litegrann, känns lite för tunt.
Men det finns absolut ljusglimtar och jag hoppas det är försäsongs-formen vi ser här.
Galet svag Hellberg idag. Vad har hänt..Inte godkänd
Dålig match av båda lagen slarvigt och dåligt tempo, Hellberg hade ingen super match kan bara bli bättre tänker jag. Sånt här spel man förväntar sig på försäsongen så inte förvånad
Hellberg har inte imponerat direkt, med tanke på prislappen. Tänkte för mig själv om det stått Andren på ryggen idag istället för Hellberg, hur hade det låtit då.
Nåja, Hudon, klass. Pettersen imponerar, Berg blek hittils.
Nåja, Hudon, klass. Pettersen imponerar, Berg blek hittils.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Jim Morrison
Uselt genomförd match av båda lagen. Kanske den tråkigaste man sett, haha.
Otroligt halvhjärtat och blasé
Otroligt halvhjärtat och blasé
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
En vanlig försäsongsmatch. Tråkigt och omotiverat.
Längtar till premiären.
Längtar till premiären.
Avskaffa tre mot tre.
-
Jag var på plats, ingen rolig match att beskåda. Inget som direkt sticker ut, vi är just nu väldigt mycket mellanmjölk, nästan lättmjölk. Hudon är bra på straffar men sen då? Tycker hela backlinjen ser skakig ut och får det i sin tur Hellberg att darra kanske? Han är inte alls den stabile pjäs jag hade hoppats på. Men det är försäsong och tid finns att slipa på saker och ting. Saknar just nu en kelleher, klasen och Dicken.
Kommer bli en chock för Eklund i år. Syns löjligt tydligt att han inte har kroppen för något högre än HA just nu. Många kommer sätta kaffet i halsen när man målat upp honom som en bärande spelare i detta lag. Cehlin såg ut som Sudden i jämförelse när han kom upp.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-08-30 15:21:40Där ser man hur mycket fysiken spelar roll, om man jämför med hur bra Frondell tar sina närkamper och smällar.
Imponerande att TV4 missar att ta med 2-1-målet i matchsammandraget. Högre pris i år och sämre produktion än en youtuber med tre följare.
Hellberg ger ett instabilt intryck i den här matchen vid flera tillfällen. Slarvar bakom mål, dålig med klubban och tappar puck framför mål. Känns som han blir väldigt liten på straffarna. Hoppas han växer in i det och blir bättre för varje match han lirar.
Syns att det är försäsong och vi mött HA motstånd senaste tiden. Domarna har tydligen fortfarande semester
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nyttig match att få i baken för de här var inge vidare.
Förövrigt har Jesper Pettersson varit exakt så stabil som man hoppades. Den backen jag är minst orolig för.
Förövrigt har Jesper Pettersson varit exakt så stabil som man hoppades. Den backen jag är minst orolig för.
Spela fult
Precis min åsikt också, Jeppe hade en dålig tid i Mögle men han kan vara riktigt bra det vet alla.diftobbe89 skrev: ↑2025-08-31 11:12:55 Nyttig match att få i baken för de här var inge vidare.