Kanske äntligen lirarna kan spela med axlarna ner, ingen tokpress att vara bäst och spöa skitlag i HA för att komma upp. Äntligen kunna fullständigt njuta ute på isen av hockeyn och bara spela ut!
Försäsong 25/26: Almtuna - Djurgården 22/8
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Räknar iskallt med att vi släpper in 3 snabba så är det plötsligt match igen.captcash skrev: ↑2025-08-22 18:32:32Kanske äntligen lirarna kan spela med axlarna ner, ingen tokpress att vara bäst och spöa skitlag i HA för att komma upp. Äntligen kunna fullständigt njuta ute på isen av hockeyn och bara spela ut!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja nu när din favvo målvakt är på andra sidan var det visst inte så jämt.
Ah vi är där, i det magiska barnatro-tänket att puckinnehav, spelövertag, turnovers, skott på mål, vunna tekningar, närkamper mm på något sätt handlar om vem som vaktar kassen, igen ser jag.Svanken skrev: ↑2025-08-22 18:34:22Ja nu när din favvo målvakt är på andra sidan var det visst inte så jämt.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Frondell, gunslinger, skjuter på allt. Jag gillar det.
Hade jag också gjort

Så är det. Att den enda "draft" man kommit nära handlat om öl har inget med saken att göra.

Vekt. Förstår att boysen inte ger 100 i det läget men ändå slappt att släppa den där.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Walk in the park - spelarna behöver knappt duscha
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Josefson, Grewe och Viggo Björk såg piggast ut på plan om man ska utse några.
Spela fult
Jag är fortsatt positivt lugnad. Det är många många fina saker man ser i laget så här långt.
Man brukar försöka hitta positiva saker under försäsong och tycka att det går att urskulda det ena eller det andra med att det är försäsong men det ser på allvar ut som att laget inte ens lagt ner förra säsongen och påbörjat en ny utan bara kliver vidare i samma positiva process fast kryddad med nya spelare. Försäsongsbetonade matcher till trots.
Man brukar försöka hitta positiva saker under försäsong och tycka att det går att urskulda det ena eller det andra med att det är försäsong men det ser på allvar ut som att laget inte ens lagt ner förra säsongen och påbörjat en ny utan bara kliver vidare i samma positiva process fast kryddad med nya spelare. Försäsongsbetonade matcher till trots.
Det är fördelen med kontinuitet kontra att göra en HV. Vi kommer nog grisa oss kvar eller mer bara på att vi kan vår hockey. Det vi ska göra nu kan Kimby typ bättre än det vi gjorde förra säsongen.Praetori skrev: ↑2025-08-22 19:05:54 Jag är fortsatt positivt lugnad. Det är många många fina saker man ser i laget så här långt.
-
Hur såg JJ ut?