Magnutz skrev:Tror att Lena fick en "När Harry Mötte Sally" i studion. Märklig känsla att höra sånt jubel ändå.
Det är ju ganska tydligt vilka lag hon håller på i serien, trots att hon ska vara neutral. Har aldrig klarat av den där.
Jag tycker det är så löjligt när ni håller på med det där, ingen jävla skillnad oavsett vem som gör mål
Nej. Det är skillnad. Hon brölar inte när vi hänger en kasse. Men, om du har nån jämförelse att bjuda på så varsågod. Jag kan ända åsikt. Tills dess vore jag jävligt tacksam om du undvek att tala om vad jag eller någon annan ska tycka.
Nu har jag gett honom tid. Det räcker nu! Ekberg är troligen den största fiaskovärvningen av Jocke. Karln är helt jävla meningslös. Dålig framåt, dålig bakåt, usel puckhantering och ett markeringsspel som är i motsats mot Tom Nilsson.
Hur man gång på gång kan släppa Einar Emanuelsson. Snubben har en styrka, och det är fiskeriet. Fullständigt uselt ledarskap att inte ha motmedel. Håll era jävla gubbar för satan. Trött på att skänka poäng till det där sexfingriga slöddret.
Inga av våra backar gör det bra defensivt ikväll. Vi blir ifrån åkta i varje situation bakåt. Dom enda backarna som är bra, gör det bra framåt istället. Och det är nr7 och 56.
Manijock skrev:Nu har jag gett honom tid. Det räcker nu! Ekberg är troligen den största fiaskovärvningen av Jocke. Karln är helt jävla meningslös. Dålig framåt, dålig bakåt, usel puckhantering och ett markeringsspel som är i motsats mot Tom Nilsson.
Hur man gång på gång kan släppa Einar Emanuelsson. Snubben har en styrka, och det är fiskeriet. Fullständigt uselt ledarskap att inte ha motmedel. Håll era jävla gubbar för satan. Trött på att skänka poäng till det där sexfingriga slöddret.
Sluta vända upp arslet gång på gång.
Mm, han hade något på gång ett par matcher, men vem har inte det?
Otroligt blek senaste matcherna.
Norell har haft motsatt utveckling. Bättre och bättre sista 10 matcherna.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Men det får väl ändå finnas någon måtta i hur mycket en studio ska snacka ner ett lag? Det är ju imponerande hur dom hittar alla superlativ åt Luleå och kattskit åt DIF.
När Högga var borta så spelade Ekberg med Petterson och bildade första backpar. Då tyckte jag att Ekberg kom igång och fick självförtroende. Hade en liten poängproduktion också
Men när Högga kom tillbaks så flyttade man ner Ekberg direkt
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
daaviid skrev:Men det får väl ändå finnas någon måtta i hur mycket en studio ska snacka ner ett lag? Det är ju imponerande hur dom hittar alla superlativ åt Luleå och kattskit åt DIF.
Har sagt det förr, för många Djurgårdare i studion. Livrädda att vara partiska. Tyvärr.
Rönnkvist är nog mest bitter, vette fan om han ens är Djurgårdare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm