Får också komma ihåg att det här var Brunolfs första match.
Så att vi såg ut att ha hyfsat tempo mot dem säger ingenting. Då vi var ganska chanslösa även med en match i benen.
Träningsmatch 20/21: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/8-2020
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Träningsmatch 20/21: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/8-202
Och åt andra hållet får man komma ihåg att de matchade i stort sett fullt manskap mot våra åtta junisar och runt hälften av våra toppspelare borta.Vikas skrev:Får också komma ihåg att det här var Brunolfs första match.
Så att vi såg ut att ha hyfsat tempo mot dem säger ingenting. Då vi var ganska chanslösa även med en match i benen.
Försäsong går ju liksom ut på att testa saker och få feedback. Går man och halvspelar och vinner ändå är det ingen större vits (poängen räknas ändå inte men misstagen tynar bort).sauron skrev:Tycker mig skönja en positiv trend.
Every Day in every way, it's getting better and better.
Avd. Obotlig optimism.
Nu har Robban&Co video och plågsamma minnen att dra ur hatten på vad vi INTE skall göra och ett par positiva bitar (första 5mot Örebro och sista perioden mot Brynäs) som vi kan ta med oss.
Jag kan ärligt talat inte minnas en försäsong där vi varit bra som sedan resulterat i en bra "skarp" säsong.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag håller i sak med dig.Praetori skrev:Försäsong går ju liksom ut på att testa saker och få feedback. Går man och halvspelar och vinner ändå är det ingen större vits (poängen räknas ändå inte men misstagen tynar bort).sauron skrev:Tycker mig skönja en positiv trend.
Every Day in every way, it's getting better and better.
Avd. Obotlig optimism.
Nu har Robban&Co video och plågsamma minnen att dra ur hatten på vad vi INTE skall göra och ett par positiva bitar (första 5mot Örebro och sista perioden mot Brynäs) som vi kan ta med oss.
Jag kan ärligt talat inte minnas en försäsong där vi varit bra som sedan resulterat i en bra "skarp" säsong.
Men säsongen 09/10 vann vi väl det som var förlagan till Champions Hockey League (Nordic Trophy) på försäsongen och gick sen till final.
Visste att någon skulle ta upp det.-daniel- skrev: Jag håller i sak med dig.
Men säsongen 09/10 vann vi väl det som var förlagan till Champions Hockey League (Nordic Trophy) på försäsongen och gick sen till final.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.