SHL 19/20 : Växjö - Djurgårdens IF 17/9-2019
-
Re: SHL 19/20 : Växjö - Djurgårdens IF 17/9-2019
Är det bara jag som tycker Berglund går bort sig lite i positionsspelet? Han går alltid väldigt hårt på puckföraren även om någon redan går på den spelaren
Spelare som Berglund ska väl kunna skapa ytor själv!EspenK skrev:Ser hellre den här kedjan. Tycker det är obalans behövs nån som skapar ytor.
Berglund Josef Hedman
Viktigt för Josefson!
-
-
Bra kaptenen
Han har aldrig spelat i SHL tidigare så jag är beredd att ge honom ett par matcher om man säger så.Grabben från Söder skrev:Är det bara jag som tycker Berglund går bort sig lite i positionsspelet? Han går alltid väldigt hårt på puckföraren även om någon redan går på den spelaren
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag tippar att vi vinner med 10-9.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
3-3, bara köpa trisslotter i pausen
Kan ge honom 55 matcherPraetori skrev:Han har aldrig spelat i SHL tidigare så jag är beredd att ge honom ett par matcher om man säger så.Grabben från Söder skrev:Är det bara jag som tycker Berglund går bort sig lite i positionsspelet? Han går alltid väldigt hårt på puckföraren även om någon redan går på den spelaren

Vad är oddset på det resultatet?minalman skrev:Jag tippar att vi vinner med 10-9.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Praetori skrev:Han har aldrig spelat i SHL tidigare så jag är beredd att ge honom ett par matcher om man säger så.Grabben från Söder skrev:Är det bara jag som tycker Berglund går bort sig lite i positionsspelet? Han går alltid väldigt hårt på puckföraren även om någon redan går på den spelaren
Absolut! Kan tänka mig att det funkar bättre att spela så i NHL när rinken är mindre
De fortsätter med samma jävla matchning.....
Hultström - Norell
Guter - Josef - Berglund
Vafan krävs? Stå och gorma på träning funkar. Men agera på riktigt är svårare.
Hultström - Norell
Guter - Josef - Berglund
Vafan krävs? Stå och gorma på träning funkar. Men agera på riktigt är svårare.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hehe, tror du blandar ihop hockeyspelare med en annan arbetsgrupp. Detta är människor som blir tillsagda vad de ska göra från 8 års ålder. Det är därför det går att trejda dem hej vilt i NHL.Grabben från Söder skrev:Det borde inte göra så stor skillnad, när typ hela laget redan har blivit coachade av Nyman. Dom får ta lite eget ansvar#10 skrev:Nyman lämnadeGrabben från Söder skrev:Vad händer i försvarsspelet egentligen? Det är så fruktansvärt dåligt och oengagerat
Säg den glädje som varar
- Lee Harvey Oswald
Spelet i egen zon, precis samma dos ickestruktur som i 1:a mot lhc.
Tycker synd om Svedberg som gör en bra match hittills, han blir ju helt lämnad ensam
Vi gör 3 mål på en halvchans, bra effektivitet.
Tycker synd om Svedberg som gör en bra match hittills, han blir ju helt lämnad ensam
Vi gör 3 mål på en halvchans, bra effektivitet.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
3-3 får vi vara nöjda med efter denna period.
Man märker att vi har byggt laget offensivt, inte ens våra backar är gjorde för att spela försvarsspel.
Man märker att vi har byggt laget offensivt, inte ens våra backar är gjorde för att spela försvarsspel.
Avskaffa tre mot tre.
-
Oavsett om man spelat i SHL eller ej.Praetori skrev:Han har aldrig spelat i SHL tidigare så jag är beredd att ge honom ett par matcher om man säger så.Grabben från Söder skrev:Är det bara jag som tycker Berglund går bort sig lite i positionsspelet? Han går alltid väldigt hårt på puckföraren även om någon redan går på den spelaren
Åker runt och glider.
Utnämner sig själv till ligans bästa värvning.
Det kan han säkert bli.
Men ingen blir det på en grilla.
Börja jobba!