ciirree skrev:Självklart flyttar man på Grewe och in med Hank trots att sistnämnda varit skadad under flera månader och precis börjat spela. Grewe har dessutom varit ganska bra på försäsongen och är en bättre lirare än Hank på alla plan.
Kommer aldrig fatta hur den spelaren har en cementerad plats i line-upen match efter match. Gör mig redan förbannad och säsongen har inte börjat.
Lär dig att leva med det. Hank e kult!
Hoppas att han kramar om Peppe om vi gör mål och dessa båda herrar är på isen.
Edit: Ser att rattfyllot har bytt till LHC, gäller att spelarna aktar sig för hjärnskakning och annan skit idag. Rattfyllot och Sebastian Karlsson i samma kedja, spännande för motspelarna.
Det verkar ju inte klacken ha koll på. Skall vara psykologisk krigföring och utbuande när han är på isen.
Jag skrev det förra säsongen och blir tvungen att skriva det nu igen. Hultström måste lära sig att skjuta för att TRÄFFA mål, inte skjuta så hårt han kan. Är det så svårt att förstå?
Allsing skjuter för att träffa målet och då händer det bra grejer. Ta bort Hulta ur PP.
Vet inte, tycker svedberg agerar lite väl flashigt på enkla puckar dom matcher jag sett hittills, hoppas att det blir säkrare beslut av honom ju mer han spelar.
Detblir3poäng skrev:Vet inte, tycker svedberg agerar lite väl flashigt på enkla puckar dom matcher jag sett hittills, hoppas att det blir säkrare beslut av honom ju mer han spelar.
Påminner lite om Adam i början av återkomsten. Känns som om att han överarbetar situationer och således får långa och stora förflyttningar.