ciirree skrev:Man är ju van att vi spelar kasst mot värdelöst motstånd.
Förlust 3-1 mitt tips.
Edit:
Jag är ledsen men förstår verkligen inte vilken bubbla du baserar ungefär 90% av dina inlägg ur. Vi har slagit Timrå båda gånger, och dessutom gjort 13 baljor på de två matcherna..
ciirree skrev:Man är ju van att vi spelar kasst mot värdelöst motstånd.
Förlust 3-1 mitt tips.
Edit:
Jag är ledsen men förstår verkligen inte vilken bubbla du baserar ungefär 90% av dina inlägg ur. Vi har slagit Timrå båda gånger, och dessutom gjort 13 baljor på de två matcherna..
Jag kan omöjligt vara den enda som förundras över hur Djurgården de senaste säsongerna helt plötsligt gå ner sig när vi har chans att ta 3 "enkla" poäng.
Dominerar mot Frölunda och stundtals mot Färjestad, men när vi möter seriens sämsta motstånd så ska alla tävla i vem som är sämst i egen zon.
Edit. Det första jag skrev här, är lite med glimten i ögat. Har gjort sådär de senaste omgångarna. Inte helt seriöst alla gånger.
Senast redigerad av ciirree den 2019-01-31 19:43:53, redigerad totalt 2 gång.
EspenK skrev:Tycker att det syns att grabbarna vet att de är bättre. Mycket onödiga turnovers av ren nonchalans och slarv.
Ska göra saker lite för snyggt i vissa lägen. Måste upp ett snäpp minst.
Ja och det är exakt sånt som gör att Timrå kunnat plocka massvis med poäng under hösten.
Tanken att man är bättre, att man kommer vinna osv i kombination med att man spelar nonchalant är vad Timrå lever av.
Vi får Timrå att se bra ut och de sporadiska avsluten mot en kall Adam renderar i mål
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Verkligen. Bara att lyssna på Brodins pausintervju. De tar alldeles för lätt på det här... Hoppas på en rejäl hårtork så att vi kan gå ifrån med ett par baljor i andra.
ciirree skrev:Jag kan omöjligt vara den enda som förundras över hur Djurgården de senaste säsongerna helt plötsligt gå ner sig när vi har chans att ta 3 poäng
Sjukt frustrerande.
Och tycker inte det är coachernas ansvar utan spelarna själva.
De måste fanimej ha en högre kravbild på sig själva och höja lägstanivån.
Skulle jag vara Robban så skulle jag tvinga alla i laget att läsa några matchtrådar från tidigare matcher av den här karaktären. Det borde peppa laget att motbevisa sin egen uselhet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)