SHL 18/19 : Timrå - Djurgårdens IF 13/11-2018
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 18/19 : Timrå - Djurgårdens IF 13/11-2018
Tveksam andraperiod, känns som vi vill spela av detta bara.
DIF!
Näh. Mackan kommer åka med i vinddraget från Fjällby första matcherna sen är han igång.Manijock skrev:Tänker på Davidsson-kedjan. Det är lite surt att det är Marcus som har problem med tempot. Inte Bemström! Jonte och Emil kör utav bara helvete, men Marcus strugglar. Blir inte direkt lägre tempo när Fjällby kommer. Rycker han inte upp sig kan jag tänka mig att testa Strandberg där istället. Splitta bröderna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ovårdat med klubban Davidsson
-
Fin interference på urbom
-
Är det inte interference precis innan målet?
Tycker de kunde tagit bort den där. Klar sparkrörelse från Hulta.... 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Riktigt nonchalant och dåligt. Precis efter att Josef hade ett jätteläge att göra 5-1. Psykologiskt förödande. Nu kommer det vina i tredje, det lovar jag.
- Lee Harvey Oswald
Bänka första-linan, dom är farligast i egen zon ikväll.
Brodin Tjockis-åker i sin backcheck innan 2-4
Lugn, detta tappar vi
Brodin Tjockis-åker i sin backcheck innan 2-4

Lugn, detta tappar vi
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Källa på att Fjällby kommer. Alldeles för luttrad för såna rykten.
Klasen kanske också e klar?
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Usel andra period. Kommer bli en tuff tredje om vi inte kliver upp ett trappsteg. Ingen nonchalans nu TACK
-
Precis.Praetori skrev:Näh. Mackan kommer åka med i vinddraget från Fjällby första matcherna sen är han igång.Manijock skrev:Tänker på Davidsson-kedjan. Det är lite surt att det är Marcus som har problem med tempot. Inte Bemström! Jonte och Emil kör utav bara helvete, men Marcus strugglar. Blir inte direkt lägre tempo när Fjällby kommer. Rycker han inte upp sig kan jag tänka mig att testa Strandberg där istället. Splitta bröderna.
Det är inte själva tempot i sig som är MacDs problem. Bästa skridskoåkaren i hela truppen.
Däremot självförtroende, flyt, stäm, som behöver komma på plats. Då kommer flowet.
Minns i fjol. Segstartad även då.
Inte bra såklart men det kommer lossna
Edit: näst bästa från och med fredag ...

Kolla en Höken, fanns en länk i en annan tråd men pallar inte leta.EspenK skrev:Källa på att Fjällby kommer. Alldeles för luttrad för såna rykten.
7/4-2014
Brodin med en oerhört flaxig bakom ryggen-passning på första målet också. Den enda rakt igenom dåliga spelaren ikväll.Lee Harvey Oswald skrev:Bänka första-linan, dom är farligast i egen zon ikväll.
Brodin Tjockis-åker i sin backcheck innan 2-4![]()
Lugn, detta tappar vi
Lilja och Josefson har varit bra.
Mja, tycker att Lilja utmanar om att vara bäst på grillorna. Han utmanar t.o.m jägarn.. men kanske är god tvåa trots allt.South_Exil skrev:Precis.Praetori skrev:Näh. Mackan kommer åka med i vinddraget från Fjällby första matcherna sen är han igång.Manijock skrev:Tänker på Davidsson-kedjan. Det är lite surt att det är Marcus som har problem med tempot. Inte Bemström! Jonte och Emil kör utav bara helvete, men Marcus strugglar. Blir inte direkt lägre tempo när Fjällby kommer. Rycker han inte upp sig kan jag tänka mig att testa Strandberg där istället. Splitta bröderna.
Det är inte själva tempot i sig som är MacDs problem. Bästa skridskoåkaren i hela truppen.
Däremot självförtroende, flyt, stäm, som behöver komma på plats. Då kommer flowet.
Minns i fjol. Segstartad även då.
Inte bra såklart men det kommer lossna
Edit: näst bästa från och med fredag ...