SHL: Omgång 49 : Djurgårdens IF - Brynäs 28/2-2018
Re: SHL: Omgång 49 : Djurgårdens IF - Brynäs 28/2-2018
Syns att vi är bättre, tyvärr tar vi inte riktigt grisgörat framför mål. Det ska vara lite för snyggt.
Saknar Ahlén.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Du har ju fullständigt 0 koll om du tycker vi är bättre? Ser du hur PP ser ut?kaminor skrev:Syns att vi är bättre, tyvärr tar vi inte riktigt grisgörat framför mål. Det ska vara lite för snyggt.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Brynäs gör det bra och håller oss på utsidan, det är mycket snurr och mycket puckinnehav från vår sida men det händer inte speciellt mycket relevant där ute och man ogillar tydligen att vara där det gör lite ont.
Känslor någon?
Känslor någon?
Spela fult
Herregud så ruttet.
Vilket pp?#10 skrev:Fint pp
PP förnekar sig icke. Lika uselt som de senaste 3-4 åren (ej inräknat Thoresens hjärt och lungräddning).
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det kommer vi säga tusentals gånger nästa säsong.Magnutz skrev:Saknar Ahlén.
Spela fult
Urbom är CHEF idag. Bästa spelare hittills.
Haha, sicken pajas du är.DIFtomppa skrev:Du har ju fullständigt 0 koll om du tycker vi är bättre? Ser du hur PP ser ut?kaminor skrev:Syns att vi är bättre, tyvärr tar vi inte riktigt grisgörat framför mål. Det ska vara lite för snyggt.
Jag har inte uttalat mig om PP, det är väl ingen nyhet att det hackar. Dra nåt gammalt över dig.
Fan tråkigare än matcherna mot KHK.
Hur kan du tycka att vi är bättre? Alla andra ser ju att brynäs håller i taktpinnen och vi är helt bortkopplade?kaminor skrev:Haha, sicken pajas du är.DIFtomppa skrev:Du har ju fullständigt 0 koll om du tycker vi är bättre? Ser du hur PP ser ut?kaminor skrev:Syns att vi är bättre, tyvärr tar vi inte riktigt grisgörat framför mål. Det ska vara lite för snyggt.
Jag har inte uttalat mig om PP, det är väl ingen nyhet att det hackar. Dra nåt gammalt över dig.
Ge Strandberg några minuter nu.
Ingen kedja som kuggar i riktigt fullt ut.
Träffa mål någon?
Ingen kedja som kuggar i riktigt fullt ut.
Träffa mål någon?