SHL: Omgång 41 : Djurgårdens IF - Rögle 25/1-2018
Re: SHL: Omgång 41 : Djurgårdens IF - Rögle 25/1-2018
Hur fasen gick Calles sista till? Ser ut som om han bara sprattlar till och så sitter den i maskorna.
Kul om jocke kan ta dem lätta skotten oxå....
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Nonchalant agerat av Höga på det sista
Hände nått med Jocke efter det där första skitmålet. Helt plötsligt noll pondus.
Hur många mål har vi gjort i BP när Jägarn är på isen?
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Mysig standard-vinst med det här laget, aldrig orolig. Kul att Ahlén får 2 pinnar i protokollet med fina assists.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
men han räddade ju oss i början och kändes jävligt säker 2 första perrarnaManijock skrev:Hände nått med Jocke efter det där första skitmålet. Helt plötsligt noll pondus.
Ja vi har två hyggligt bra målvakter. Sist så var fallet blev det SM-guld. Just saying.#10 skrev:men han räddade ju oss i början och kändes jävligt säker 2 första perrarnaManijock skrev:Hände nått med Jocke efter det där första skitmålet. Helt plötsligt noll pondus.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härligt att höra Robert Ohlssons järnkaminer genom TV-rutan på slutet också, det är han värd
Väldigt stabil insats. Vi gör verkligen inte mer än vad vi behöver och vinner fortfarande med 6-2.

Väldigt stabil insats. Vi gör verkligen inte mer än vad vi behöver och vinner fortfarande med 6-2.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
-
Ja jåller med, har suttit och väntat på det länge, satt och hoppade i soffan och sjöng med, det är han verkligen värd!!!Skidlöparn skrev:Härligt att höra Robert Ohlssons järnkaminer genom TV-rutan på slutet också, det är han värd![]()
Djurgårn hade stuga i kväll.
Både du och maniac i matchtråden. När hände det senast?SirDIFalot skrev:Trust the process.

- Lee Harvey Oswald
En kväll på jobbet, tillräckligt många rätt för 3p, inget mer.
Vi kunde hamnat i underläge efter första 5-6 min, bitvis slarvigt och okoncentrerat.
DIF vinner fast jag ser matchen, förbannelsen bruten - tack!
Högström på väg upp, sakta...sakta, dock oerhört svagt agerat vid rögles 2:a mål
Vi kunde hamnat i underläge efter första 5-6 min, bitvis slarvigt och okoncentrerat.
DIF vinner fast jag ser matchen, förbannelsen bruten - tack!
Högström på väg upp, sakta...sakta, dock oerhört svagt agerat vid rögles 2:a mål
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jonathan Davidsson! Vad han växt som spelare. Är ofta dominant med pucken.

Fick rysningar och gåshud av växelramsan. Var länge sedan man fick höra den. Han är väl värd den.
Tyckte mig se en rörd Robert på väg ut från båset. Var något han önskade tillsammans med ett framgångsrikt Djurgården när han skrev på och nu har han förtjänat det.

Fick rysningar och gåshud av växelramsan. Var länge sedan man fick höra den. Han är väl värd den.
Tyckte mig se en rörd Robert på väg ut från båset. Var något han önskade tillsammans med ett framgångsrikt Djurgården när han skrev på och nu har han förtjänat det.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB