Jo precis. Och de håller i även i offensiv zon hela jävla tiden på gubbar utan puck och skapar därmed massvis med tid för puckförare.Magnutz skrev:Saik har haft en arm runt varje anfallare sedan nedsläpp och fått exakt 0 minuter för det. Då vinner man även om man inte gör så många mål framåt för motståndet orkar inte illslut.Praetori skrev:Fy fan. Han kunde tagit 20 interference på ajkare innan dess.
Kommer ihåg Nisse Ekmans sista match med laget. Det var mot Saik i mellandagarna. Domarna tog ALLA deras hakningar och fasthållningar och vi vann.
Nu får de (saik) härja fritt.
SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-2017
Re: SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-20
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Helt ok, dödat tre utvisningar och skapat en del under dessa till och med. Saik sköt i stolpen efter 20 sek. Hank lyfte den i ribban i ett friläge.#10 skrev:Hur ser det ut, kom precis hem?
Kul att Hank får alla våra frilägen men det tar väl typ 50 till innan han nätar antar jag....
Jag tänker tvärtom. Synd att det inte är fler av våra forwards som driver på som Hank och därmed hamnar i frilägen.bastis7 skrev:Kul att Hank får alla våra frilägen men det tar väl typ 50 till innan han nätar antar jag....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ungefär som Saviano som hade frilägen varje match men satte typ 1/50. Varför ska alltid fel forwards få dessa frilägen? :/bastis7 skrev:Kul att Hank får alla våra frilägen men det tar väl typ 50 till innan han nätar antar jag....
Avskaffa tre mot tre.
Praetori skrev:Jag tänker tvärtom. Synd att det inte är fler av våra forwards som driver på som Hank och därmed hamnar i frilägen.bastis7 skrev:Kul att Hank får alla våra frilägen men det tar väl typ 50 till innan han nätar antar jag....
Exakt så.. Hank gör ju så mycket rätt. Det är så de ska spela. in och riv och gå på mål. Sargen är inte en polare som behöver sällskap.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hank bäst på plan hittills.
Urbom åker inte runt och terroriserar motståndarna som han gjorde mot fisk sist men det är ju förklarligt.
Ollas blir hakad så det sjunger om det.
Jag känner som Praetori, det är sådant underbetyg till alla andra forwards att bara Hank får frilägen.
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Nej, nej schellefte gör inte sånt... He fina grabbar.EspenK skrev:Ollas blir hakad så det sjunger om det.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Lika bra att vi inte får PP. Vi brukar torska matcher efter misslyckande PPn som dödar moralen.EspenK skrev:Ollas blir hakad så det sjunger om det.
Jaaa!!! Bergfors vilket fantastiskt nytillskott!
Nu ska man försöka döma bort målet också, domarinsatsen...
Nu ska man försöka döma bort målet också, domarinsatsen...
Senast redigerad av sauron den 2017-02-18 17:06:56, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hängt i luften den här baljan. Välförtjänt! Kul att Bergfors fick göra det också 

25/4-2025
Najs, 1/2 ikväll för Bergfors! Härligt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).