SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Rögle 27/10-2016
Vi spelar bra!
Kändes lite så faktiskt. Därför blir det väl inte så ^^mb81 skrev:Kan verkligen varit där säsongen vände! Hoppas kan man iaf!Praetori skrev:Kul att Röglespelarna till och med jublade och firade innan de fattade att Tellan fantomräddat.mutation skrev:Idag står Tellan bokstavligen på huvet.
Riktigt bra period iaf. Rögle hade endast ngt i PP och lite efteråt tack vare det Momentumet man byggde där.
Enda minus är väl Hanks utvisning. Såg ut som Rögle borde åkt för en man mer på isen.
Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Som kapten tycker jag det är helt oacceptabelt att ta en sådan utvisning i offensiv zon. Eller vilken spelare man än är men som kapten ska man fan ännu mindre sätta laget i skiten!Henkos skrev:Kändes lite så faktiskt. Därför blir det väl inte så ^^mb81 skrev:Kan verkligen varit där säsongen vände! Hoppas kan man iaf!Praetori skrev:Kul att Röglespelarna till och med jublade och firade innan de fattade att Tellan fantomräddat.mutation skrev:Idag står Tellan bokstavligen på huvet.
Riktigt bra period iaf. Rögle hade endast ngt i PP och lite efteråt tack vare det Momentumet man byggde där.
Enda minus är väl Hanks utvisning. Såg ut som Rögle borde åkt för en man mer på isen.
Tycker det är rätt konstigt att Rögle inte åkt på embellishment där. Båda domarna tar hank men missar den?mb81 skrev:Som kapten tycker jag det är helt oacceptabelt att ta en sådan utvisning i offensiv zon. Eller vilken spelare man än är men som kapten ska man fan ännu mindre sätta laget i skiten!Henkos skrev:Kändes lite så faktiskt. Därför blir det väl inte så ^^mb81 skrev:Kan verkligen varit där säsongen vände! Hoppas kan man iaf!Praetori skrev:Kul att Röglespelarna till och med jublade och firade innan de fattade att Tellan fantomräddat.mutation skrev:Idag står Tellan bokstavligen på huvet.
Vad gjorde "Hank"? Missade det helt 

Det är sånt som händer, ingen big deal. Bättre att spelarna får kriga avslappnat än att åka runt och hålla tillbaks hela tiden.mb81 skrev:
Som kapten tycker jag det är helt oacceptabelt att ta en sådan utvisning i offensiv zon. Eller vilken spelare man än är men som kapten ska man fan ännu mindre sätta laget i skiten!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Kanske överreagerade lit ei affekt(sådär 10 min senare, haha) men tyckte bara det är så onödigt att hålla på med klubban.sensei skrev:Det är sånt som händer, ingen big deal. Bättre att spelarna får kriga avslappnat än att åka runt och hålla tillbaks hela tiden.mb81 skrev:
Som kapten tycker jag det är helt oacceptabelt att ta en sådan utvisning i offensiv zon. Eller vilken spelare man än är men som kapten ska man fan ännu mindre sätta laget i skiten!
Vi spelar bra och skapar mycket chanser, men vi sätter inte lägena och detta innebär ofrånkomligen att den här matchen redan är förlorad.
Riktigt bra spel, riktigt dåligt målskytte, corsi på topp, poängen inte... allt är ungefär som vanligt helt enkelt!
Vågar man hoppas idag då?
Vågar man hoppas idag då?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vi kan inte göra måååååål....
Aja, så här nära har aldrig Tambellini vart att göra det han är köpt för.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
PARODI!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det är inte sant!
Bra pp sopor..
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- reservjesus
Jag orkar inte mer.
clowns to the left of me, jokers to the right