SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 2016
Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20
Om vi inte förlorar vinner vi.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Suktar så jävligt efter ett slutspel igen efter helvetesåren. GE MIG
Att hålla tätt betyder inte att vi ska spela i egen zon utan att vi ska kontrollera pucken och just hålla tätt!Mash skrev:Anfall är bästa försvar, allt o alla ska in emellan målstolparna ikväll.Axel_K skrev:Ser hellre att vi håller nollan, då räcker ett mål!Mash skrev:KorrigeradeRocky3000 skrev:- FULL FART FRAMÅT!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hajar inte dom som vill förlora. Jag föredrar helt klart att vinna idag. Hoppas spelarna håller med. Den som vill mest vinner alltid mest.
Expert.
I ett ytters vanligt fall av hybris fick jag för mig att slänga in ett spel modell större på DIF-vinst idag så nu har man väl jinxat sönder detta fullständigt tyvärr.
You son of a bitch.Kall-El skrev:I ett ytters vanligt fall av hybris fick jag för mig att slänga in ett spel modell större på DIF-vinst idag så nu har man väl jinxat sönder detta fullständigt tyvärr.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kall-El skrev:I ett ytters vanligt fall av hybris fick jag för mig att slänga in ett spel modell större på DIF-vinst idag så nu har man väl jinxat sönder detta fullständigt tyvärr.
Då anti-jinxar jag med en gång!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kanner mig lyckligt lottade som har en flickvan som ar kanadenska...hon forstar allvaret och konsekvenserna av dagens/kvallens eskapad.
Usch magsar
Usch magsar
Finfin middag för att fira bröllopsdagen inbokat sen länge.
Yup. 19.30 ikväll.
Hur fan tänkte jag för 18 år sen?!?
Forza, DIF!! Krossa Brynäs!

Yup. 19.30 ikväll.

Du far trixxa lite med att det rent tekniskt var igar...eller liknande iom skottaren etc sa ni kanske borde boka om till lordag.angus skrev:Finfin middag för att fira bröllopsdagen inbokat sen länge.![]()
Yup. 19.30 ikväll.![]()
Ha, ha. Fan, du har rätt. Jag gift mig på kvällen i USA -- det var ju *nästa dagen* i Sverige redan när jag sa "I do." Tror dock inte att jag kommer undan "on a technicality"...Acke83 skrev:Du far trixxa lite med att det rent tekniskt var igar...eller liknande iom skottaren etc sa ni kanske borde boka om till lordag.angus skrev:Finfin middag för att fira bröllopsdagen inbokat sen länge.![]()
Yup. 19.30 ikväll.![]()
Jag är så taggad att jag knappt kan sitta still. Nu kör vi över Brynolf ordentligt!
Systrarna Westerholm ska ligga ner efter varenda närkamp!
Systrarna Westerholm ska ligga ner efter varenda närkamp!
Mikael Nord och Pehr Claesson dömer ikväll. Personligen har jag inga dåliga erfarenheter med någon av dessa, men Mikael var med Sören Persson i Gävle o hade den kaosmatchen. Dock så är Sören bortplockad, så han kanske var den felade länken.
Hoppas på neutral domarnivå ikväll med ingripande där det enbart behövs (typ Westerholm så fort de tar puck).
Hoppas på neutral domarnivå ikväll med ingripande där det enbart behövs (typ Westerholm så fort de tar puck).
Skall självfallet stå "ovanligt fall av hybris" i mitt inlägg ovan.
Dock måste jag ju säga att det är halvt självmord att låta en av de iblandade domarna från i lördags döma igen. Det är ju som att be om problem och publikreaktioner. Nåväl nu lär ju det åtminstone getts ordentligt med tändvätska till klacken i alla fall och man kan ju tänka sig vad som händer vid första bästa tveksamma domslut...
Dock måste jag ju säga att det är halvt självmord att låta en av de iblandade domarna från i lördags döma igen. Det är ju som att be om problem och publikreaktioner. Nåväl nu lär ju det åtminstone getts ordentligt med tändvätska till klacken i alla fall och man kan ju tänka sig vad som händer vid första bästa tveksamma domslut...
19 biljetter kvar