SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Färjestad 8/3 2016
Re: SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Färjestad 8/3 2016
Luleå är den största skammen i SHL. Värsta laget! Behöver inte ens nämna Forsbergs tackling som exempel. Finns så mycket med det laget som får mig att kräkas.Vem minns inte när någon "råkade" slänga in grus i motspelarnas spelargång. Ingen heder eller fairplay i kroppen uppenbarligen. Snälla låt oss mötas igen och krossa dem en gång för alla!!!
Just nu så möter vi öjebjo i åttondelen....
Haha. Ok.captcash skrev:fixat!Malto skrev:"Sjuk"pulverapa skrev:Sallinen bänkad?
Hade vi inte gjort självmål i sista minuten mot Luleå och spelat som ett allsvenskt lag de sista 5-6 matcherna så hade vi haft slutspelsplatsen. Vi har bara oss själva att skylla.EspenK skrev:Luleå är den största skammen i SHL. Värsta laget! Behöver inte ens nämna Forsbergs tackling som exempel. Finns så mycket med det laget som får mig att kräkas.Vem minns inte när någon "råkade" slänga in grus i motspelarnas spelargång. Ingen heder eller fairplay i kroppen uppenbarligen. Snälla låt oss mötas igen och krossa dem en gång för alla!!!
Avgå Jocke.
Finnjäveln blir våran mardröm
Slarvig backcheck. Forwards åker och glider och kaffe får numerärt övertag i vår zon. Suck.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hur kan en kommentator inte veta vad en poke check är? Speciellt i SHL där spelarna i princip inte kan annat.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Har för mig att vi jinxade/hånade kaffe rätt ordentligt med deras värvning så det är inte konstigt att han är som bäst mot oss.#10 skrev:Finnjäveln blir våran mardröm
Lika bra att torska med flit när vi ända inte kan nå 6 platsen
Finns karma överhuvudtaget så går vi till kvarten och slår ut LuleåsPTNC skrev:Har för mig att vi jinxade/hånade kaffe rätt ordentligt med deras värvning så det är inte konstigt att han är som bäst mot oss.#10 skrev:Finnjäveln blir våran mardröm
När börjar Play in?
Vi möter inte Luleå i kvarten.#10 skrev:Finns karma överhuvudtaget så går vi till kvarten och slår ut LuleåsPTNC skrev:Har för mig att vi jinxade/hånade kaffe rätt ordentligt med deras värvning så det är inte konstigt att han är som bäst mot oss.#10 skrev:Finnjäveln blir våran mardröm
Avgå Jocke.
SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Färjestad 8/3 2016
Självmålet mot Luleå kommer stå oss dyrt. Där raserades allt vi hade byggt upp efter nyår.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nä, eftersom inte karma finns!B.I.B.A skrev:Vi möter inte Luleå i kvarten.#10 skrev:Finns karma överhuvudtaget så går vi till kvarten och slår ut LuleåsPTNC skrev:Har för mig att vi jinxade/hånade kaffe rätt ordentligt med deras värvning så det är inte konstigt att han är som bäst mot oss.#10 skrev:Finnjäveln blir våran mardröm
Ehhh...ska de döma för hakning åt andra hållet nån gång?