Ny Beck film på gång va? Lite smygreklam sådärLee Harvey Oswald skrev:Vad är Beck to Beck match?
Eller Beckhand?
SHL Omgång 35: Malmö - Djurgårdens IF 22/1 2016
Re: SHL Omgång 35: Malmö - Djurgårdens IF 22/1 2016
Senast redigerad av Glory1 den 2016-01-22 20:28:21, redigerad totalt 1 gånger.
Reklam för den nya Beck med norrbaggen från Turist?Lee Harvey Oswald skrev:Vad är Beck to Beck match?
Eller Beckhand?
Nr 8 är inte helt inne i spelsystemet än det märks.
Lite otajmade slängar runt rundeln och han ligger fel i backcheckingen så våra backar hamnar långt ner bakom blå och det blir lite dumma ytor.
Men jag är positiv till hans spel så här långt med tanke på att det är första matchen.
Lite otajmade slängar runt rundeln och han ligger fel i backcheckingen så våra backar hamnar långt ner bakom blå och det blir lite dumma ytor.
Men jag är positiv till hans spel så här långt med tanke på att det är första matchen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Måste säga att det är en riktigt dålig hockeymatch. Inte direkt något vackert spel på isen.
Mycket underhållning.
Först försöker Svensson sno Högströms klubba då han trodde att Höggas klubba var hans varpå Svensson åkte på en 2:a för fasthållning och ställer sig frågande till domaren då han enligt egen utsago försökte ta tillbaka "sin" klubba.
Sen det senaste med Sörensen och malmöiten. Sören klämmer fast malmöitens handske under armen varpå dommaren kommer och säger till dem att sluta. Haha... Malmöiten åker sedan utan handske och klubba (som finns i Djurgårdens bås). Hahaha... Alla Djurgårdare "letar" men hittar inget av de saknade grejorna.
Underbart!!
Först försöker Svensson sno Högströms klubba då han trodde att Höggas klubba var hans varpå Svensson åkte på en 2:a för fasthållning och ställer sig frågande till domaren då han enligt egen utsago försökte ta tillbaka "sin" klubba.
Sen det senaste med Sörensen och malmöiten. Sören klämmer fast malmöitens handske under armen varpå dommaren kommer och säger till dem att sluta. Haha... Malmöiten åker sedan utan handske och klubba (som finns i Djurgårdens bås). Hahaha... Alla Djurgårdare "letar" men hittar inget av de saknade grejorna.
Underbart!!
Du har helt missar Game of Thrones märker jag.mb81 skrev:Reklam för den nya Beck med norrbaggen från Turist?Lee Harvey Oswald skrev:Vad är Beck to Beck match?
Eller Beckhand?

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja.DIFtomppa skrev:Har alvarez klivit av?
Expert.
- Cirith Ungol
Beck - Hockey i mörkerLee Harvey Oswald skrev:Vad är Beck to Beck match?
Eller Beckhand?
Ny kriminalthriller om Djurgården Hockey 2011/2012.
Vårt egna lilla psykfall. Fatta vad sur en annan blivit om någon på jobbet gått ADHD och gjort något liknande. Kärlek.Magnutz skrev:Sören är för jävla roligt!Cirith Ungol skrev:HAHAHA jävla bondtölp, du ska fan inte in i vårt båsKastade in gröthalsens handske i vårt bås!

Min första tanke också!Praetori skrev:Du har helt missar Game of Thrones märker jag.mb81 skrev:Reklam för den nya Beck med norrbaggen från Turist?Lee Harvey Oswald skrev:Vad är Beck to Beck match?
Eller Beckhand?

Nä spelade bara lite indie.Praetori skrev:Du har helt missar Game of Thrones märker jag.mb81 skrev:Reklam för den nya Beck med norrbaggen från Turist?Lee Harvey Oswald skrev:Vad är Beck to Beck match?
Eller Beckhand?

Det var i alla fall kul så länge det varade. Nu får vi se hur de lyckas klanta bort det här 

Slutspelskaraktär på den typen av jävelskap! Och fan vad sur man blivit om nån kom fram på jobbet, snodde mitt kaffe och hällde ut det i min väska.Praetori skrev:Vårt egna lilla psykfall. Fatta vad sur en annan blivit om någon på jobbet gått ADHD och gjort något liknande. Kärlek.Magnutz skrev:Sören är för jävla rolig!Cirith Ungol skrev:HAHAHA jävla bondtölp, du ska fan inte in i vårt båsKastade in gröthalsens handske i vårt bås!
Sören är skön och Falk är lika skön han!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Men jag har missat Game Of Wow ...med flit, men förstod bättre med "Turist-spåret"mb81 skrev:Nä spelade bara lite indie.Praetori skrev:Du har helt missar Game of Thrones märker jag.mb81 skrev:Reklam för den nya Beck med norrbaggen från Turist?Lee Harvey Oswald skrev:Vad är Beck to Beck match?
Eller Beckhand?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Så där ger man bort matchen, Englund. Så fruktansvärt slarvigt.