johan_80 skrev:Lördagens match mot ZUG börjar 1945 men sändningen på eurosport börjar 20.30 betyder det att man ej får se första perioden? 20.30-22.00
Fan vad skumt. Det vore ju sugigt värre.
Både Press och Thoresen åker med på bortaresan. Press lär gå för fullt, Thoresen kanske testar några byten?
Heinerö, Norell och Hage kvar hemma. Hage rehabar väl än och Heinerö är utanför laget. Frågan är då Norell, petad eller skadad?
Pratade med eurosport precis och matchen på lördag kommer "EFTERSÄNDAS" med start 20.30 dom klipper väl bort pauser och sådant, det var svaret jag fick.
johan_80 skrev:Lördagens match mot ZUG börjar 1945 men sändningen på eurosport börjar 20.30 betyder det att man ej får se första perioden? 20.30-22.00
Både Press och Thoresen åker med på bortaresan. Press lär gå för fullt, Thoresen kanske testar några byten?
Heinerö, Norell och Hage kvar hemma. Hage rehabar väl än och Heinerö är utanför laget. Frågan är då Norell, petad eller skadad?
Pratade med eurosport precis och matchen på lördag kommer "EFTERSÄNDAS" med start 20.30 dom klipper väl bort pauser och sådant, det var svaret jag fick.
Har du blivit klok på om de sänder i realtid via webben?
Har du blivit klok på om de sänder i realtid via webben?
ee om du menar eurosport så blir det eftersändning sista perioden är väl direkt så brukar det va
Vi har ju chans att vinna gruppen nu, väl? Om jag har fattat det rätt så är det en match kvar mellan oss och zug hemma och tar vi en trea där vinner vi gruppen, jag antar att man får lättare motstånd i nästa match då? Någon som vet hur upplägget ser ut? Vilken grupp möter vi osv?
Lynxlynx skrev:Vi har ju chans att vinna gruppen nu, väl? Om jag har fattat det rätt så är det en match kvar mellan oss och zug hemma och tar vi en trea där vinner vi gruppen, jag antar att man får lättare motstånd i nästa match då? Någon som vet hur upplägget ser ut? Vilken grupp möter vi osv?
Om vi slår Zug under ordinarie samtidigt som Tappara blir nollade i sin återstående mot Zug så vinner vi gruppen. Rätt små chanser alltså.
Många svenska lag lär hamna 1:a i gruppen, undra om vi då kan bli lottade mot svenska lag eller om det är som i fotbollen att lag från samma land inte kan lottas mot varandra i första omgången?
Bengan08 skrev:Många svenska lag lär hamna 1:a i gruppen, undra om vi då kan bli lottade mot svenska lag eller om det är som i fotbollen att lag från samma land inte kan lottas mot varandra i första omgången?
Såvitt jag förstått det är det bara i gruppspelet som man inte kan hamna mot lag i samma land. Så ja det är väl väldigt troligt att vi får möta svenska lag i sextondelsfinalen.