Förmågan att stå rätt och förmågan att hålla rent framför mål anser nog jag är a och o för en back. Har man inte de baskunskaperna kommer det uppstå problem. Ungefär som att bygga ett hus, men strunta i att isolera det. Då blir det jävligt kallt under vintern.SirDIFalot skrev:Ja, det är ju inte där hans styrka i spelet ligger. Långt ifrån den egenskapen jag värdesätter högst hos backar dock. Om man i 9 fall av 10 kan hålla borta sin forward från kassen eller om man gör det i 7 fall av 10 känns som en sån liten sak i det stora sammanhanget när man utvärderar en spelares alla egenskaper.Kall-El skrev:SirDIFalot skrev:Englund komma i fart? Det har jag nog aldrig sett. Runt kassan tycker jag däremot han är helt okej.Puckey skrev:Englund sköter det väl okej när han får komma i fart, men han är alldeles för vek när det gäller att plocka bort spelare framför kassen. Antingen kommer de till avslut trots uppvaktningen, eller också åker han ut i två minuter. Tacklas kan han utan tvekan, men han behöver tuffa till sig på rätt sätt i de mer stillastående duellerna.
Edit: Eller skrev du fel namn? Låter mer som Holm.
Där slog du huvudet på spiken varför jag inte tror på någon större framtid i DIF för en spelare som Holm. En back som inte kan hålla rent ordentligt framför mål tilltalar mig inte alls.
Simon Gysbers är klar för Djurgården
Re: Simon Gysbers är klar för Djurgården
Hm, han får nog ta över smeknamet Trucken. Rundqvist får lämna ifrån sig det nu. Det blir för krånligt annars.
Född till sportchef.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är alltså därför britter är toksämst på hockey. Då fick vi förklaringen.Kall-El skrev:Förmågan att stå rätt och förmågan att hålla rent framför mål anser nog jag är a och o för en back. Har man inte de baskunskaperna kommer det uppstå problem. Ungefär som att bygga ett hus, men strunta i att isolera det. Då blir det jävligt kallt under vintern.SirDIFalot skrev:Ja, det är ju inte där hans styrka i spelet ligger. Långt ifrån den egenskapen jag värdesätter högst hos backar dock. Om man i 9 fall av 10 kan hålla borta sin forward från kassen eller om man gör det i 7 fall av 10 känns som en sån liten sak i det stora sammanhanget när man utvärderar en spelares alla egenskaper.Kall-El skrev:SirDIFalot skrev:Englund komma i fart? Det har jag nog aldrig sett. Runt kassan tycker jag däremot han är helt okej.Puckey skrev:Englund sköter det väl okej när han får komma i fart, men han är alldeles för vek när det gäller att plocka bort spelare framför kassen. Antingen kommer de till avslut trots uppvaktningen, eller också åker han ut i två minuter. Tacklas kan han utan tvekan, men han behöver tuffa till sig på rätt sätt i de mer stillastående duellerna.
Edit: Eller skrev du fel namn? Låter mer som Holm.
Där slog du huvudet på spiken varför jag inte tror på någon större framtid i DIF för en spelare som Holm. En back som inte kan hålla rent ordentligt framför mål tilltalar mig inte alls.
Angående Gysbers, självfallet kallas han bärsen!
android skrev:Hm, han får nog ta över smeknamet Trucken. Rundqvist får lämna ifrån sig det nu. Det blir för krånligt annars.
Blev inte många seriösa inlägg i rad här inte

- Think if...
- Kontakt:
"Bärsen" får det bli, låter lite Bajen men va f•n...
Using Tapatalk
Med tanke DIF Hockeys usla (alldeles för få inslag) DIF TV inslag, är det någon som vet om Gysbers har anlänt än och börjat träna med laget? I sånna fall, hur såg det ut?
Lite godbitar från Tuben:
Mål:
Skottäck:
Mål:
Skottäck:
Från vad jag kan se på den sista videon så har vi gjort ett kap här.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Simon Gysbers landade i Stockholm i dag och väntas träningsdebutera i morgon.Bengan08 skrev:Med tanke DIF Hockeys usla (alldeles för få inslag) DIF TV inslag, är det någon som vet om Gysbers har anlänt än och börjat träna med laget? I sånna fall, hur såg det ut?
Från Sportbladet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det första är ju ett riktigt Djurgårdsmål med Zigomanis på assistenMattebo skrev:Lite godbitar från Tuben:
Mål:
Skottäck:

Hur i helvete kan vi inte ha pappren klara i tid i morgon? Frölunda är klara med Lasch............
"Kan förhoppningsvis spela mot Frölunda"
Vadå förhoppningsvis. Tar det så lång tid alltså?
Vadå förhoppningsvis. Tar det så lång tid alltså?
Förhoppningsvis har det att göra med att Lasch redan har arbetstillstånd i Sverige sen sina år i Växjö, alternativt att handläggningen går fortfarare vid återansökan. Annars är det slapphänt.pulverapa skrev:Hur i helvete kan vi inte ha pappren klara i tid i morgon? Frölunda är klara med Lasch............
Ett skämt. Nu vet jag inte om det är DIF eller migrationsverket som är boven i dramat men pinsamt är det.
Senast redigerad av Örebroarn den 2015-02-10 07:45:48, redigerad totalt 1 gånger.